Vraag

plasgevoel bij vingeren?

  • 19 July 2019
  • 7 reacties
  • 1403 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy altijd als ik denk aan vingeren dan voelt het alsof ik moet plassen daardoor doe ik dus nooit vingeren hebben andere hier ook last van? Hebben jullie tips wants als ik maar de wc ga hoef ik nooit te plassen....

P.S. ik ben een 14 jarig meisje

7 reacties

Badge
dat betekent dat je bijna komt of al hekomen bent dus gewoon door blijven gaan al jij dat wilt
dat betekent dat je bijna komt of al het komen bent dus gewoon door blijven gaan al jij dat wilt
ik ben nog nooit echt gekomen.. plas je dan niet in bed ofzo is dat niet vies..?
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb ook altijd een plasgevoel als ik vinger, maar bij mij komt het niet hoelang ik ook door ga. En het plasgevoel gaat ook niet weg hoe vaak ik ook plas. Maar, je kunt op meerdere manieren vingeren. Dat is maar 1 van de 2 manieren. Dus misschien kun je die andere een keer proberen. En stel mocht jij wel kunnen komen je plast niet in bed. Maar je zou wel kunnen klaarkomen spuitend. Alleen dat is dan geen plas. Maar, het zou ook goed kunnen dat je niet kunt komen op die manier.
Badge +1
ze zegt dat ze zelf nooit vingert, maar als ze eraan denkt komt het plasgevoel
Oeps ik las verkeerd. 🙃 @ikwillieveranoniemzijn
Badge +1
maakt niet uit hoor 🙂 xx
Hey,
Het kan gewoon komen omdat je dan een soort van geil bent. Niks raars aan!

Reageer