Vraag

plas seks

  • 21 January 2023
  • 13 reacties
  • 2378 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heyy meisje 13 hier, ik heb misschien een gekke vraag, maar ik zou graag plas seks willen ( dat is dat een jongen tijdens de seks in je kutje plast) maar ik heb geen vriendje. Dat is niet erg maar nu de vraag: weten jullie iets wat ik in mijn kutje kan stoppen waardoor ik water kan gieten zodat het voelt als plasseks? Beetje rare vraag miss maar ik wilde het vanavond zo graag down. K wordt er geil van


13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Uhm, een klein flesje water, tegen je schaamlippen aanzetten en dan wr een beetje in knijpen?! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +2

Uhm, een klein flesje water, tegen je schaamlippen aanzetten en dan wr een beetje in knijpen?! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Ja goede!ga ik gelijk proberen vanavond 

Een lege spuit gebruiken of een knijpfles van bv shampoo of iets anders en eerst heel goed uitspoelen en dan zelf in de lege fles plassen en in je kutje leeg spuiten.

@Tessietjuuh zou toch je eigen plas gebruiken en in de fles plassen want er is echt niks geil aan water.

Reputatie 3
Badge +2

En dan in mijn vagina of gewoon tussen m'n schaamlippen?

 

 

onnodige quote verwijderd

Reputatie 3
Badge +2

Maar als dat in je baarmoeder komt is dat dan nie erg? Want ja ik wil dat het voelt als plas seks

 

onnodige quote verwijderd

@Tessietjuuh zou toch je eigen plas gebruiken en in de fles plassen want er is echt niks geil aan water.

Maar als dat in je baarmoeder komt is dat dan nie erg? Want ja ik wil dat het voelt als plas seks 

Het komt niet in je baarmoeder kan echt geen kwaad heb het al dikwijls met mijn bff gedaan in en over elkaars kutje geplast.

Je kan alleen ook best geile dingen doen met je eigen plas zolang je geen vriendje hebt om het mee te doen je kan kleine beetjes in je onderbroek plassen en het dan telkens laten opdrogen , je kan kleine beetjes in je onderbroek plassen en je terwijl vingeren , je kan op je vingers plassen en ze dan aflikken , je kan over je eigen buik en borsten heen plassen , je kan in een knijpfles plassen en in je eigen kutje spuiten , je kan in je eigen mond plassen als je dat geil vind , je kan kleine beetjes op een knuffel plassen terwijl je deze berijd , je kan een jeansbroek en onderbroek dragen en op de leun van de zetel gaan zitten en een klein beetje in je onderbroek plassen en dan met kleren aan over de leuning heen schuren , je kan met je borsten spelen terwijl je op je andere hand plast en je vingert , je kan stiekem een klein beetje in je onderbroek plassen terwijl je tv kijkt  en stiekem met je hand in je broek zit onder een dekentje , je kan in bad plassen ofzo ik kan wel honderd dingen bedenken  die je met je eigen plas kan doen  plasseks is ook veel meer dan een jongen of meisje in je kutje laten plassen je kan ook een jongen in je mond laten plassen tijdens het pijpen of jij kan in een jongen zijn mond plassen tijdens het beffen of op elkaars handen , geslachtsdelen enzovoort.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens en hierop ingaan niet toegestaan.

Puck, De Kindertelefoon

Badge

lauw appellsap?

Reputatie 1
Badge +1

Je kan alleen ook best geile dingen doen met je eigen plas zolang je geen vriendje hebt om het mee te doen je kan kleine beetjes in je onderbroek plassen en het dan telkens laten opdrogen , je kan kleine beetjes in je onderbroek plassen en je terwijl vingeren , je kan op je vingers plassen en ze dan aflikken , je kan over je eigen buik en borsten heen plassen , je kan in een knijpfles plassen en in je eigen kutje spuiten , je kan in je eigen mond plassen als je dat geil vind , je kan kleine beetjes op een knuffel plassen terwijl je deze berijd , je kan een jeansbroek en onderbroek dragen en op de leun van de zetel gaan zitten en een klein beetje in je onderbroek plassen en dan met kleren aan over de leuning heen schuren , je kan met je borsten spelen terwijl je op je andere hand plast en je vingert , je kan stiekem een klein beetje in je onderbroek plassen terwijl je tv kijkt  en stiekem met je hand in je broek zit onder een dekentje , je kan in bad plassen ofzo ik kan wel honderd dingen bedenken  die je met je eigen plas kan doen  plasseks is ook veel meer dan een jongen of meisje in je kutje laten plassen je kan ook een jongen in je mond laten plassen tijdens het pijpen of jij kan in een jongen zijn mond plassen tijdens het beffen of op elkaars handen , geslachtsdelen enzovoort.

 

 

Hoe kan je op je eigen borsten plassen? Of op je buik?

 

@Eendjes  Simpel op je rug gaan liggen met je benen en vagina in de lucht desnoods tegen een muur aan en als je nog verder door rolt naar met je voeten achter je kan je zelfs in je eigen mond plassen.

Reputatie 1
Badge +1

🤨

Reageer