pissen over jezelf

  • 24 February 2015
  • 12 reacties
  • 5145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal 

De laatste tijd ga ik vaak voordat ik onder de douche ga op de grond van de douche liggen en pis ik over mezelf heen. Daarna ruk ik een beetje een kom ik bijna gelijk klaar. Nu was ik nieuwsgierig of ook anderen dit wel eens doen of gewoon wat jullie mening er over is.
Dus elke reactie is welkom 😃

12 reacties

Ik denk t niet XD sorry makker 😮
gatver :p
ik denk niet dat nog iemand over zichzelf heen pist
ik bedoel ook al ga je douchen het blijft erg vies
Dit is wel een beetje gek om te doen over jezelf pissen XDDDDD

:p

-G
Ik doe dit ook wel is ben btw wel een meisje en doe daarna de douchekop op mn Clitoris
het is niet vreemd hoor sommige mensen hebben idd een kleine plas fetish en eigelijk je douchte je toch weer dus zo ranzig is het niet
Niet iedereen zal het doen maar er zijn genoeg mensen met een plas fetisj
Ik ben er zelf niet echt van haha...
maar ik heb er totaal niks tegen; het is maar wat je graag doet 😉
Ik heb het een keer gedaan maar ik vond het maar niks...
Heejj

Je kan het doen.. als jij het lekker/fijn vind om te doen moet je het gewoon doen! Ik zou het denk ik niet echt wat vinden. Maar als jij dat vind is dat JOUW MENING dus doe waar je je goed bij voeld!

Succes

Greetzz
Reputatie 1
Badge +1
Ik doe dit gemiddeld 3 tot 4x per week, het geeft mij een heel geil gevoel
mijn partner doet het ook altijd en daarna lik ik het af van de grond maar mijn broertje zag dat een keer maar hij begreep het niet fjieww
maar als je vriendin dat niet wil vraag dan of ze aan je pik wil likken ook erg lekker!! echt een aanrader 10+ maar ik vind het dus dood normaal maar ik weet niet of andere mensen dat ook vinden!!😅

Ik doe het ook wel eens savonds is gwn lekker geil

Reageer