Skip to main content
Vraag

Pik weinig gevoel

• June 11, 2026
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar en als ik mn pik aanraak dan voel ik het maar een klein beetje ook als ik het hoofd aanraak dan geeft dat weinig gevoel. (Misschien een beetje te veel info) maar mn voorhuid is ook veel naar achter. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 11, 2026

als je je piemel aanraakt is dat dan als je een slappe piemel hebt of stijve piemel.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 11, 2026

Vooral slap, als ie stijf is heeft ie wat meer gevoel

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

ik heb ook wat minder gevoel als me piemel slap is, maar stijf zit er meer gevoel in, dus dat is hetzelfde bij ons, weet niet of anderen dat ook hebben. en als je je misschien je stijve piemel aftrekt of meer met je piemel speelt wordt het dan meer gevoelig, bij mij wel maar ik ben nog erg jong.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

Hoi, ik ben een jongen van 15 jaar en als ik mn pik aanraak dan voel ik het maar een klein beetje ook als ik het hoofd aanraak dan geeft dat weinig gevoel. (Misschien een beetje te veel info) maar mn voorhuid is ook veel naar achter. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Hey best wel raar dat niets voeld misschien moet er keer een meisje laten aftrekken of dat beter is 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 14, 2026

-onnodige quote verwijderd-

@Merel12345 Ik heb geen vriendin 😔