Hallo iedereen, ik heb een vraag. Ik was aan het lezen op deze website en ik las dat mensen de pik van hun vriend zien en dat normaal vinden. Hoe is dat eigenlijk normaal? Ben je dan geen homo? Moet ik het ook doen?
Groeten anoniem 13
Hallo iedereen, ik heb een vraag. Ik was aan het lezen op deze website en ik las dat mensen de pik van hun vriend zien en dat normaal vinden. Hoe is dat eigenlijk normaal? Ben je dan geen homo? Moet ik het ook doen?
Groeten anoniem 13
Heyy
Er zijn idd wel meer mensen die vrienden naakt zien, of aftrekken/ vingeren met vrienden. Homoseksueel zijn heeft meer te maken met op welk geslacht je valt, op wie je verliefd wordt. Omdat je eens met een vriend aftrekt ofzo ben je niet per se gay, het is meer ontdekken van je lichaam, maar dan met iemand erbij. Heus niet iedereen doet het, en je moet het ook niet doen, maar het kan wel eens leuk zijn.
Groetjs
Heyy
Er zijn idd wel meer mensen die vrienden naakt zien, of aftrekken/ vingeren met vrienden. Homoseksueel zijn heeft meer te maken met op welk geslacht je valt, op wie je verliefd wordt. Omdat je eens met een vriend aftrekt ofzo ben je niet per se gay, het is meer ontdekken van je lichaam, maar dan met iemand erbij. Heus niet iedereen doet het, en je moet het ook niet doen, maar het kan wel eens leuk zijn.
Groetjs
Thxxxxxxx, alleen we logeren bijna nooit en zeker niet in Corona. Trouwens we hebben nog nooit afgesproken en dat gaat nu niet. Dus wnnr zal ik dat dan vlgns jou moeten doen?
Heyy
Als je nooit bij elkaar thuis komt is het een beetje moeilijk. Je kunt moeilijk in het openbaar samen gaan aftrekken. Het is het makkelijkst voor elkaar te krijgen als je Sleepover houdt, of als je eens bij elkaar thuis bent. Anders zou ik niet weten hoe je het kan regelen, sorry.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.