Skip to main content

Hey, ik ben nu  15, maar ik doe dit al sinds ik 11 ben. Mijn vraag is of het “normaal” is om het leuk/geil te vinden om bij bijvoorbeeld wc’s je piemel te laten zien aan andere mensen(Zo staan zodat andere mensen makkelijk je piemel kunnen zien)?

Sja of het "normaal" is weet ik niet maar als de ander het ongemakkelijk vind en niet wilt dan moet je het niet doen natuurlijk. Dus ligt eraan wat de context is

Ja, het is normaal dat je het geil vind.

Nee, het is niet normaal dat je dat doet.

Hey, ik ben nu  15, maar ik doe dit al sinds ik 11 ben. Mijn vraag is of het “normaal” is om het leuk/geil te vinden om bij bijvoorbeeld wc’s je piemel te laten zien aan andere mensen(Zo staan zodat andere mensen makkelijk je piemel kunnen zien)?

Tja, normaal misschien niet maar mensen die het niet willen zien kijken wel weg toch? En ik neem aan dat je dat vooral doet bij je leeftijdsgenoten? Toch niet aan de volwassenen?

Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als een jongen dat express zou doen. Ik heb het bij de Efteling wel meegemaakt een keer. Die jongen stond ook vrij opzichtig te pissen ik stond er langs en ik keek er wel naar. Ik vind het vrij normaal maar zo denkt niet iedereen. Maar ik denk wel dat er nog veel meer jongens zijn die het ook doen hoor.

Je mag niet zomaar je piemel laten zien aan mensen die hem niet willen zien, dat is exhibitionisme en verboden.

Je mag niet zomaar je piemel laten zien aan mensen die hem niet willen zien, dat is exhibitionisme en verboden.

Ja je hebt gelijk. Maar het is anders als er wandjes tussen de potten zitten en andere jongens erover heen kijken zeg maar. Ik zelf ben niet zo groot, dus ik kan er niet overheen kijken zoals andere jongens die langer zijn. Dat jongen naar elkaar piemel kijken is niet verboden, zolang ze het zelf goed vinden.

ik snap dat je het leuk vind dat anderen je lul zien. ik vind dit ook heel geil maar om dit in de wc te doen vind ik niet normaal maar met vrienden is al iets normaler en ook heel leuk… ik spreek uit ervaring doe dit al 1 jaar ben nu 15!

@nnnnnnnnnnnnneeeeeeeeee  al heel veel mensen van jong tot oud hebben me al helemaal naakt gezien. Maar als ik ergens sta te pissen (gekleed) en ze willen hem zien kijken ze maar boeit me niet

Hey jongen, @nnnnnnnnnnnnneeeeeeeeee 

Hangt af van  de omgeving, wie het is  en waar het mogelijk is.

Als ik op de naaktcamping ben met mijn ouders..dan mag echt iederen mijn grote penis zien. Vindt het zelfs geil en ook fun om naast een blote  kerel te staan met juitst een kleintje. En dan zijn gezicht te zien ..🍌😵😂

In Vlaanderen op de internaat hebben  alle school vrienden mijn pik gezien bij douchen.Maar ook bijvoorbeeld de conciërge hij was een douchekop aan het vervangen en die goeie man zag me naakt in de kleedkamer. De schoolarts in België doet met 2de leerjaar vervolgonderwijs met 14 jaar een body check. Dan moet je boxer uit doen en dan zit die aan je testikels te voelen . En mijn  penis heeft die in zijn hand.

Dat is vrij normaal zulke dingetjes waar je als dat je sexueel opwinding geeft  piemel tonen geen problemen oplevert. ✅️

-onnodige quote verwijderd-

Hoe groot is je pik dan??

Reageer