Pik groei + Corona

  • 25 April 2020
  • 95 reacties
  • 2276 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik heb twee dingen die ik zou willen weten:

1: Ik ben 15 jaar (over paar maanden 16) en mn pik is nu ongeveer 17cm stijf. Denken jullie dat hij nog zal groeien of niet? Ik heb ook al redelijk wat schaam- en been haar dus...

2: Nu we met corona allemaal thuis zitten ben ik benieuwd hoe het jullie afgaat op seksueel gebied. Ik merk zelf dat ik veel meer ruk en ik ook geiler ben. Misschien omdat ik teveel tijd heb haha.

 

Ik hoor het graag


95 reacties

Hey @Luca-boy 

De rest van mn lichaam is inderdaad ook al verder ontwikkeld en met 17cm ben ik ook wel blij. 

Nice dat jij ook veel geiler bent haha. Hoevaak ruk jij je nu dan? Ik ga me zo al weer rukken haha

Groetjes Thom

Reputatie 3
Badge +3

Heyy @Thom 

nice mannn maar de kans is best groot dat je lul nog gaat groeien hoor dus lekker geil tochhh.

thanks. Ik ruk nu minimaal wel 2x per dag maar dat is vaak ook meer. Eerst was het 1x per dag dus het is wel meer geworden nu. Hoevaak ruk jij nu? 
 

haha was het rukken lekker?

groetjess Luca

@Luca-boy 

Ik ruk nu zo 2 a 3 keer per dag maar vaak ook wel meer

En ja ik heb lekker gespoten haha

Heb jij t vandaag al gedaan

Reputatie 5
Badge +5
  1. Moet ik daar nu echt antwoord op geven???
  2. ik doe het echt niet meer of mnder

@Annoniem0 

Top reactie! Daar heb ik veel aan! Thx

Reputatie 3
Badge +3

@Luca-boy

Ik ruk nu zo 2 a 3 keer per dag maar vaak ook wel meer

En ja ik heb lekker gespoten haha

Heb jij t vandaag al gedaan

Niceeeeee. Blijft lekker heee😂

oeeee klinkt lekker man!

ja ik heb vanochtend toen ik wakker werd even gerukt want hij was toch hard. En waarschijnlijk zometeen na het eten ook.

Nice

Reputatie 3
Badge +3

Nice

@Thom thanks man! 
 

Heb jij misschien nog tips ofzo voor lekkere geile dingen met rukken?  Want nu ik zo geil ben vind k eig alleen rukken ni echt genoeg😂😂

@Luca-boy 

Haha ja dat heb ik ook weleens.

Ja ik weet niet echt, soms maak ik weleens zo'n neukbewegingen tegen mn matras aan

Reputatie 3
Badge +3

@Luca-boy

Haha ja dat heb ik ook weleens.

Ja ik weet niet echt, soms maak ik weleens zo'n neukbewegingen tegen mn matras aan

@Thom Oh dat klinkt wel geill, hoe gaat dat precies? Lig je dan op je buik ofz?

Ja en dan gewoon ja...

Reputatie 3
Badge +3

Ja en dan gewoon ja...

@Thom thanks man dat klinkt echt lekker… ga ik proberen!

Reputatie 3
Badge +3

@Thom Ik heb nog even een vraag haha.

want jij rukt dus ook heel vaak per dag… hoe spuit jij? Want ik merk wel dat het bij mij wat minder wordt omdat ik zo vaak spuit…. heb jij dat ook?

Ik ben 14 en ik denk dat het nog wel gaat groeien hoor maar het kan ook van niet maar ik persoonlijk als jij mijn vriend zou zijn zou ik het een perfecte lengte vinden en ik ben ook nu alleen maar thuis en ben inderdaad vaker ‘geil’ ik vingen me nu om de 2 dagen ofz en voorheen was dat minder xx

@Thom Ik heb nog even een vraag haha.

want jij rukt dus ook heel vaak per dag… hoe spuit jij? Want ik merk wel dat het bij mij wat minder wordt omdat ik zo vaak spuit…. heb jij dat ook?

 

@Luca-boy het kan liggen aan hoeveel tijd er tussen zit. Misschien omdat door corona je meer rukt.

Reputatie 3
Badge +3

@Thom Ik heb nog even een vraag haha.

want jij rukt dus ook heel vaak per dag… hoe spuit jij? Want ik merk wel dat het bij mij wat minder wordt omdat ik zo vaak spuit…. heb jij dat ook?

 

@Luca-boy het kan liggen aan hoeveel tijd er tussen zit. Misschien omdat door corona je meer rukt.

Ja klopt wel veel meer idd haha

@Luca-boy dat zou het wel kunnen zijn .denk ik maar maak je maar geen zorgen.

Reputatie 3
Badge +3

@Gebruiker c oke dankje wel!!

@Luca-boy geen probleem. Ik heb hetzelfde probleem ook wel is gehad dus wist dut toevallig.

Groetjes..

Je hoeft je geen zorgen te maken over dat hij nu al klaar is als je 15 bent k zag ergens dat je lul nog ongeveer 1cm groeit per jaar tot ongeveer tussen de 17 jaar oud en 19. Ik zelf ruk juist veel minder nu maar ik sport wel veel meer en ben nu ook best gespierd omdat je het bij mij veel sneller ziet omdat ik eerst best skinny was dus dan zie je het sneller

Reageer