Skip to main content
Vraag

pijpen, wat als mijn tanden het raken

• July 16, 2026
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey, ik ben meisje 14 jaar en verlang echt naar seks het spannendste stukje lijkt mij. Het pijpen, wat als mijn tanden het bijvoorbeeld raken ect. Hebben jullie tips? Pls help me out

Groetjess

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 16, 2026

Heyy meisje van 15 hier.

Mij is het nog nooit gebeurd dat ik perongeluk mijn tanden over zijn lul raak oid. 

Misschien klinkt dit gek maar probeer anders eens een banaan uit, dan zie je of je je tanden eroverheen schraapt en kan je beetje oefenen zonder iemand pijn te doen haha. 

En weet ook zeker dat je er klaar voor bent voor seks en voorspel. Niet te gehaast iets doen omdat je geil bent.

Xxx mel

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 16, 2026

De tip van melissa is heel erg handig dat zou ik ook doen als ik jou was en als je niet van bananen houdt of dat je die nooit in huis hebt kan je ook de achterkant van een borstel ofzo gebruiken en dan voel je of je tanden het raken je kan ook video's kijken over hoe mensen het doen dan kun je kijken hoe ze hun tanden houden enzo hoop dat dit helpt groetjes ikbenhet7

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 16, 2026

hai, ik heb ook nooit het probleem dat ik perongeluk met mijn tanden zijn penis raak idd. Een tip zou misschien zijn om een O-vorm te maken met je lippen, zodat die je tanden bedekken zegmaar :)