Skip to main content

Hey!

Ik vroeg me even iets af en heb een korte vragenlijst. Ik zou zelf liever iemand willen pijpen/Aftrekken.

Voor de meiden: Zou je liever iemand willen pijpen/aftrekken of zelf willen worden gevingerd/gebeft? En waarom? En voor de meiden die het al hebben ervaren, ook waarom?

Voor de jongens: Zou je liever iemand willen beffen/vingeren of zelf willen worden gepijpt/afgetrokken? En waarom. En voor de jongens die het al hebben ervaren, ook waarom? 

En andere seksuele voorkeuren kunnen dit natuurlijk ook invullen! 

Ben benieuwd :)

Liefs M

Hoi M.b.

Eigenlijk wil ik niet kiezen haha. Dus eerst een meisje beffen en vingeren en daarna worden gepijpt afgetrokken is het leukste. Maar als ik echt moet kiezen dan geef ik liever het plezier aan het meisje, dus dan zou ik haar beffen/vingeren. 

Dat heb ik al gedaan en het geeft mij ook zo'n goed gevoel als een meisje klaarkomt door mijn tong of vingers. Dat ik daar gewoon voor mag/kan zorgen dat zij een orgasme krijgt is zo geweldig!

En ik kan daarna natuurlijk nog altijd mezelf aftrekken als ik dat wil en zij dat niet wil doen bij mij :D

Groetjes, Super


Hey!

Ik vroeg me even iets af en heb een korte vragenlijst. Ik zou zelf liever iemand willen pijpen/Aftrekken.

Voor de meiden: Zou je liever iemand willen pijpen/aftrekken of zelf willen worden gevingerd/gebeft? En waarom? En voor de meiden die het al hebben ervaren, ook waarom?

Voor de jongens: Zou je liever iemand willen beffen/vingeren of zelf willen worden gepijpt/afgetrokken? En waarom. En voor de jongens die het al hebben ervaren, ook waarom? 
liever een meisje beffen en vingeren ik doe liever een meisje het een plezier dan mezelf en ziet er wel lekker en leuk uit om te doen bij een meisje 

En andere seksuele voorkeuren kunnen dit natuurlijk ook invullen! 

Ben benieuwd :)

Liefs M

 


Reageer