Ben een jongen en net 13 geworden en heb een vriendin die 1,5 jaar ouder is en wat verder mee sex enzo
nu hebben we al 6 maanden wat en ze heeft me gevraagd of ze mag pijpen omdat ze dat wil proberen
khen ja gezegd maar heb toch wat vragen dus hoop dat jullie kunnen helpdn
Heb nog geen schaamhaar of sperma en piemel stijf maar 11 a 12 cm dus schaam me daarvoor wel is dat te klein voor pijpen? Ben er wel ready voor
1) moet ik me uitkleden of haar laten doen en moet ik stijf maken?
2) wat is beste manier? Staan en zij ervoor, zittend of liggend maar dat lijkt me lastig toch?
3) voor ze begint moet voorhuid dan naar achter dat eikel bloot is of gaat huid mee op en neer bij pijpen?
4) waar kan je pijpen mee vergelijken? Is het meer likken of voel je echt zuigen ? Kietelt dat of hoe is het
5) heb wel eens orgasme gehad en dan beweeg ik veel, hoe moet dat als piemel in haar mond zit, aangeven of gewoon laten gebeuren ?
6) krijg je het gevoel bij pijpen eerder dan bij rukken of andersom en hoe snel gaat dat?
ty voor antwoorden
1) moet ik me uitkleden of haar laten doen en moet ik stijf maken? Daar zou ik me niet te veel zorgen om maken. Stijf wordt ie wel en die kleren... ach, het kan met en zonder.
2) wat is beste manier? Staan en zij ervoor, zittend of liggend maar dat lijkt me lastig toch? Staan en liggend werken het best. Staan is iets beter omdat je piemel dan minder risico loopt in een onhandige (pijnlijke) positie te belanden.
3) voor ze begint moet voorhuid dan naar achter dat eikel bloot is of gaat huid mee op en neer bij pijpen? Laat dat aan haar over! Soms met voorhuid, soms zonder... gewoon lekker afwisselen, toch? :)
4) waar kan je pijpen mee vergelijken? Is het meer likken of voel je echt zuigen ? Kietelt dat of hoe is het Door het zuigen voel je een fijne druk op je piemel, maar het likken voel je dan weer op je eikel en over je huid
5) heb wel eens orgasme gehad en dan beweeg ik veel, hoe moet dat als piemel in haar mond zit, aangeven of gewoon laten gebeuren ? Ik zou bij de eerste keer pijpen niet inzetten op een orgasme. De kans dat dat gebeurt is vrij klein, dus daar zou ik me op een later moment pas druk om maken ;)
6) krijg je het gevoel bij pijpen eerder dan bij rukken of andersom en hoe snel gaat dat? Nou, het gevoel komt sneller, maar het verschil met rukken is dat je bij rukken best makkelijk het gevoel kunt versterken door gewoon harder of intenser te masturberen. Bij pijpen is dat veel moeilijker, dus blijft het gevoel een beetje op een constant niveau.
tis gewoon eng eerste x als je niet weet hoe het is ej
en blijft ook apart dat je iets waarmee je plast bij meisje in mond ziet gaan maar daar niet aan denken miss
Het gebeurd allemaal van zelf, maar blijf er wel een beetje met aandacht bij. En je niet schamen voor iets. Jullie hebben een lange relatie, dat betekend dat ze van jou houd, niet van een piemel. Ohja, spreek wel af wat je met de sperma doet. Een meisje voelt het niet aankomen en misschien wilt ze het juist niet in haar mond hebben, ofzo, dus heb het daar vooraf even over.
-onnodige quote verwijderd-
Hoii,
Geen zorgen ik weet hier wel raad mee:
1: Je hoeft je niet uit te kleden maar stijf maken is wel handig. Maar je wordt toch al stijf als je vriendin bloot voor je staat
2: Dat mag je zelf bedenken. Liggen is idd lastig maar je kan gwn experimenteren. Kijk gwn wat voor jullie het beste is.
3: Geen idee eig
4: Ook geen idee
5: Op tijd aangeven lijkt me t beste anders kan sperma in dr mond komen en da´s vies
6: Geen idee
Hier mijn antwoorden!
Liefs,
Anoniem19228
Je weet dat dit topic al 5 jaar oud is toch?
Goed dat je dat hebt opgemerkt!
Mijn fout!
Hallo Niels,
Je kan de meeste dingen gewoon aan je partner overlaten. Maar, alleen jij weet wat je wel en niet wil. Als je iets niet wilt, of te ver vind gaan, geef dit dan aan. Ook anders om, mochten jullie in de toekomst meer willen gaan doen. Bespreek van te voren wat jullie willen, wat jullie niet willen ect.
Succes!!
- Hotel
maat
deze topic is van 6 jaar geleden……
maat
deze topic is van 6 jaar geleden……
En dat maakt dat ik niet mag reageren ?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.