Vraag

pijpen hard


Badge

Hallo, ik ben een meisje van 14 en heb al een paar keer wat jongens gepijpt. Laatst zou ik een jongen gaan pijpen, maar toen ik daar kwam waren er echt 6 jongens. Ik dacht nou ja oké, maar toen ik begonnen was zei die jongen dat ik die andere ook moest pijpen. Ik wou dit niet, maar een van hun pakte mn hoofd vast en begon je weet wel… ik moest echt heel veel kokhalzen en stikte ook bijna.  Ik moest ook hun sperma slikken wat ik echt vies vond. Volgensmij is het ook gefilmd. Is dit normaal? Ze zeiden trouwens ook dat ze me volgende keer weer zien. Help pls!!


11 reacties

Natuurlijk is dit helemaal niet ok, en zeker ook niet normaal. Je moet dit zo snel mogenlijk melden aan een volwassene, zoals je ouders, een leraar/mentor, vertrouwenspersoon, huisarts, kindertelefoon, politie etc. Ze hebben seksueel misbruik van je gemaakt, en je ook verkracht, en dat is heel erg strafbaar. Als het recent is gebeurt, and een KNO/tand/huis arts bewijs vinden van schade aan je gehemelte, wat je verhaal sterker maakt. Als je naar een volwassene gaat, kunnen die ook zorgen voor mentale help, want verkrachting is best wel traumatisch.

Ik hoop dat het verder goed met je gaat en ik wens je veel sterkte! mogen je verkrachters branden in hel of voor altijd in de cel. Ik raad je het ten zeerste aan om zo snel mogenlijk actie te nemen. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het is om bewijs te vinden of om je te helpen.

Succes! - Itzzjustme

Badge

Oké bedankt ik ga denk ik naar mijn mentor

Reputatie 6
Badge +12

Je moet dit melden aan je mentor!

Badge

Dit is moeilijk . op zich is het normaal om  dingen te doen met jongens . maar filmen mag niet en tegen je wil is ook niet goed. dus hoewel je best weer wat mag doen moet je inderdaad maar even met iemand als een mentor overleggen wat je er mee moet

Reputatie 2
Badge +1

Beste @Anoniempje1000032,

Dat je iemand pijpt is niet raar. maar dat er ineens 6 jongens zijn en dat ze tegen je wil in dingen gaan doen en je filmen is onacceptabel, probeer het aan bijvoorbeeld je mentor te vertellen, die kan je dan hulp aanbieden en verder helpen(, zoals @ItzzJustme al zei.) Onthoud alsjeblieft 1 ding, het is niet jouw schuld! Dus voel je verder niet schuldig over dingen want zij zaten in de fout.

groetjes username_unknown

Hallo anoniempje1000032

Ik zou dit serieus nemen iemand in vertrouwen nemen en aangifte doen. Wat deze jongens hebben gedaan is schandalig. Vergeet niet dat jij er niks aan kan doen en jezelf niks hoeft te verwijten.

Ik hoop dat ik je heb geholpen en verkrachters zullen worden gestraft.

Trouwens veel sterkte.

Hallo Anoniempje1000032 :)

Dit is verkrachting. Het is onacceptabel dat zij je dwingen om seksuele activiteiten te doen en er ook nog eens een video over maken. Je kunt aangifte doen en mensen die je vertrouwd inlichten. Ivm met die video, ga niet in op chantage. Als er beeldmateriaal online verschijnt, direct rapporteren. Dan doen de moderators er vaak wat mee. 

-TheMightySlayer <3

Badge

Hallo

Het is onacceptabel wat er gebeurt is maar je moet je zelf niets kwalijk nemen. Je moet iemand in vertrouwen nemen en naar de rechter gaan anders bestaat de kans dat het nog een keer gebeurt. Als dit geregeld is is het handig om er nog wel over te praten het is namelijk een traumatische gebeurtenis die je moet verwerken

Veel sterkte 

 

Badge

En ik hen het eens met alle hier boven vermelde tips

 

Dit is echt niet oke

Reageer