Skip to main content
Vraag

pijpen en seks

• June 9, 2025
  • 6 reacties
  • 721 Bekeken

Hoi!! Ik weet dat hier al heel veel vragen over gesteld zijn maar hè haha. Ik ben 16 en zou heel graag een keer willen pijpen of gepijpt door een jongen. Weet iemand hoe ik met jongens in contact kan komen die dit ook willen doen??? Alvast bedankt!!

6 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Een goede vriend hebben en het bij het thuis afspreken vragen?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 13, 2025

ik zou ook wel willen proberen 16jaar

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 16, 2025

Ik ook ben zelf 15

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 16, 2025

Ik weet het niet zeker, maar je hebt van die datingapps voor homo's. Volgens mij vanaf 16 jaar? Ik ken in elk geval Grindr. Je kunt eens kijken of dit wat voor je is? Volgens mij kunnen dit soort apps ook mensen van jouw leeftijd in jouw buurt vinden, dus dichtbij. Dan zou je een keer kunnen afspreken.

Mag ik je wel aanraden om voorzichtig te zijn? Soms doen volwassenen zich voor als een jong iemand en als je dan eenmaal hebt afgesproken proberen ze je over te halen tot seks. Mijn advies: doe niets wat je niet zelf ook wilt, en zorg voor iets van een vangnet. Dus bijvoorbeeld laat een vriend of kennis op de hoek wachten of in el geval dat iemand die je vertrouwt weet dat je gaat afspreken. Spreek ook altijd af waar er andere mensen zijn, zoals in de stad.

Dat gezegd, als jij er klaar voor bent kan het hartstikke leuk zijn jezelf en anderen te ontdekken en mee te experimenteren. Ook heterojongens doen dat overigens. Je hoeft je nergens voor te schamen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • July 16, 2025

Als je 16 bent is de enige optie een vriendje vinden (als je op mannen valt) of als je een goede vriend hebt waarvan je zeker bent dat hij niet raar zou reageren als je dit aan hem vraagt.

Datesites zijn 18+ en als je eenmaal 18 wordt wees wel voorzichtig, want er zijn veel mannen met slechte bedoelingen. Ik raad het zelf af om voor pijpen of andere seksuele dingen te afspreken via internet met iemand die je helemaal niet kent.

• July 18, 2025

@Boy12345  je moet het met een  goede vriend opbouwen. Veel jongens staan hiervoor wel open maar niemand durft het te vragen aan een vriend