Hoi ik ben een 15 jarige jongen en wil graag een keer pijpen en aftrekken met een jongen van mijn leeftijd of iets jonger maar hoe vind ik iemand omdat mee te doen?
Ga a.u.b. even opzoeken of er ook anderen zijn met dit topic...
Hoi ik ben een 15 jarige jongen en wil graag een keer pijpen en aftrekken met een jongen van mijn leeftijd of iets jonger maar hoe vind ik iemand omdat mee te doen?
ik ben 13 bijna 14 ik wil jouw niet pijpen of tongzoenen of iets likken maar aftrekken of neuken kan (reactie aangepast door de Kindertelefoon in verband met regel 6)
Waar woon je ik ben 13 bijna 14 ik wil jouw niet pijpen of tongzoenen of iets likken maar aftrekken of neuken kan maar je woont zeker niet in noord brabant
Je mag hier heen contactgegevens delen
Beste Anonieme15jarige,
Als je met een andere jongen wilt experimenteren, zou ik dat vragen aan een van jouw vrienden, want op het forum is het niet de bedoeling om contactgegevens uit te wisselen. Ben je trouwens gay of biseksueel of wil je gewoon alleen experimenteren?
Groetjes,
Anoniempje2222
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.