Vraag

pijpen+aftrekken

  • 24 May 2021
  • 4 reacties
  • 1040 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Heb weer even een vraagje…

Ik ben een meisje, net 14, en ik heb gisteren voor het eerst iets sexueels gedaan me een jongen. Ik heb hem afgetrokken en gepijpt. Hij heeft mij niet gevingerd of gebeft ma dat was ook niet nodig voor mij!! Ik wou het graag bij hem doen maar het hoefde echt ni bij mij dat wou ik niet... hij respecteerde dat voledig. Maar mijn vraag was nu is het normaal ik ben echt net een weekje 14..?

Want ik wil het eigenlijk ook vaker doen.…

Even voor de duidelijkheid het is echt wederzijds!

Alvast thanks voor het antwoord! Big loveeeee !!!

 


4 reacties

Heyy

 

Als jullie er allebei klaar voor zijn is het denk ik prima hoor. Experimenteren op jullie leeftijd is heel normaal en er zijn denk ik wel meer die dit doen op deze leeftijd.

 

Groetjes van mij!

Het is wellicht wat vroeg (eerder dan de meesten) maar als het voor jullie beide goed voelt, lijkt het mij prima toch. Jij kan blijkbaar al goed aangeven wat je wel en niet wilt en hij respecteert dat ook dus ik zie hier niet echt een probleem.

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi,

 

dit is helemaal normaal hoor, ken genoeg mensen die al seksuele handelingen doen op 14, als jullie er allebei klaar voor waren is het helemaal prima.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anöniem1023, 

 

14 jaar lijkt mij een prima leeftijd om te experimenteren met iemand die jij leuk vind. Als het veilig gaat en jullie het allebei willen is het gewoon prima hoor, sommigen doen het zelfs al eerder, zoals ik :wink:. Het is ook fijn dat jouw vriendje gewoon naar jou luistert als jij niet gevingerd of gebefd wil worden. Nou, ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes,

Anoniempje2222 

Reageer