Vraag

Pijpen

  • 1 July 2018
  • 2 reacties
  • 1700 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben 15 jaar en heb nu anderhalve maand een relatie met een hele leuke jongen. Ik ken hem nu al 1 jaar. Hij js 17 jaar oud. Hij heeft mij wel al gevingert en maakt mij erg geil. Het probleem is dat ik hem heel graag wel wil pijpen maar bang ben dat ik het niet kan en ik zou echf niet weten hoe ik die stap moet maken van zoenen met kleding aan naar pijpen. Ik bedoel hoe moet ik zijn broek uit krijgen en hou krijg ik m hard/stijf. Ben bang dat ik zijn broek nii uit krijg of dat hij dan niet mee werkt.

Hoop graag op reactie alvast bedankt,
Dikke kus

2 reacties

Hi Anoniemxlx15,

je kunt ook beginnen met hem eerst eens lekker af te trekken. Dan kun je zijn piemel eerst eens zien en een beetje erachter komen wat hij lekker vindt bij het aftrekken. Laat hem desnoods jouw hand beetpakken als jij zijn piemel in jouw hand hebt en dan kan hij bewegen hoe snel hij wilt en op welke plekjes hij het liefste aangeraakt wil worden.

Wel ff opletten waar hij zijn sperma spuit. Misschien wil hij wel over je heen spuiten ofzo (vind ik altijd wel geil), als jij dat ook geil en lekker vindt. Als hij op je buik of nog dichter bij je vagina spuit dan wel uitkijken dat het niet in je vagina komt, want voor je het weet kun je zwanger zijn. Daar heb ik geen last van, ik kan niet zwanger worden. Ook opletten dat het niet aan zijn vingers zit als hij je daarna gaat vingeren ofzo.

Pijpen kun je voor een volgende keer bewaren. Dan bouw je het een beetje op :)

Ik denk wel dat hij een stijve piemel krijgt als jij hem gaat uitkleden en een beetje gaat friemelen aan zijn piemel :P

Je kunt tijdens het kussen met je hand over zijn buikje en onder zijn shirt te gaan. Dan een beetje lager met je hand gaan en voorzichtig een beetje op die bobbel in zijn broek duwen. Misschien er een keertje heel voorzichtig in knijpen. Niet in zijn ballen, maar in zijn piemel. Even zijn reactie afwachten en als hij het ook leuk vindt, dan kun je het knoopje van zijn broek los maken.

Maak het spannend door het langzaam aan te doen en een tijdje later kun je zijn gulp open doen. Misschien doet hij zijn broek dan wel een beetje naar beneden of uit. Kun jij ook doen of hem vragen te helpen. Nog niet gelijk zijn onderbroek uit doen. Als hij dat gelijk wil doen met zijn spijkerbroek, gwn ff je vinger opsteken en heen en weer zwaaien en zeggen "nee, nee, nee, dat gaan we nog niet doen. Wacht maar ff op wat er allemaal gaat gebeuren. Je merkt het vanzelf wel"

Lekker een beetje teasen. Ga met je hand over zijn inmiddels stijve piemel (stijf zal die wel zijn kan ik uit ervaring zeggen, niet met hem (denk ik) maar met andere jongens) over zijn onderbroek heen. Knijp nog eens voorzichtig in zijn piemel. Later ga je pas met één vinger onder zijn elastiek in zijn onderbroek. Het is supergeil gevoel als je dan zijn piemel aanraakt, voor allebei.

Later pas met een paar vingers onder het elastiek en zijn onderbroek een beetje open trekken, zodat je in zijn onderbroek kunt kijken. Je kunt iets liefs over zijn piemel zeggen en hem dan pas echt beet pakken en na een beetje gespeeld te hebben met zijn piemel, kun je zijn onderbroek uittrekken en dan kun je lekker af gaan trekken en kan hij kijken hoe je op en neer gaat met je hand.

Een beetje het geil over zijn eikel uit wrijven met je vingers of duim enzovoorts. Zo doe ik het altijd en dat werkt bij mijn vriendjes. Zo vind ik het ook wel lekker als een jongen het bij mij doet. Oh ja, haha ik ben gay en doe het dus met jongens.

Btw pijpen kun je doen door hem tegelijkertijd een beetje af te trekken en aan zijn piemel te likken en of zuigen. Niet je tanden gebruiken. Ik vind sws dat piemels schoon moeten zijn voordat ik ze in mijn mond stop, dus vaak was ik ze ff als we onder de douche gaan voor het seksen of ik laat hem eerst zijn piemel wassen. Sommige jongens maken het niet altijd goed schoon onder het randje bij hun eikel, dus ja, dat dus. Klinkt miss goor, maar dan weet je het alvast 🆒

Je kunt ook gwn met een condoom pijpen. Dan heb je geen last als ie niet goed gewassen heeft of een SOA heeft en komt zijn sperma ook niet over je heen. Hij gaat je wel zeggen wat hij lekker vindt. Je hoeft niet per se zijn hele piemel in je mond te stoppen om hem een lekker gevoel te geven. Ben je van plan zijn sperma te slikken of mag hij niet in je mond klaarkomen?

Ik vind het zelf vaak wel geil om die jongen niet gelijk in mijn mond te laten spuiten, maar op zijn buik/borst of ergens anders op en het daarna op te likken. Het is geil om zijn sperma door de lucht te zien vliegen :P
Ik vind sperma wel lekker (meestal) zolang die jongens niet roken of knoflook hebben gegeten ofzo.

Hoe groot is zijn piemel?

Nou ja, veel plezier, Als je nog vragen hebt lees ik het wel.

Groetjes,
M&M's

Reageer