Beantwoord

Pijn na rukken met shampoo

  • 27 February 2020
  • 8 reacties
  • 5689 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een jongen van 13 jaar en ik was net aan het aftrekken ik wou glijmiddel gebruiken maar dat had ik niet. Toen heb ik maar shampoo gepakt want dat gleed tenminste. Toen ik klaar was ging ik plassen maar dat deed super veel pijn toen ging ik maar eens kijken naar m'n eikel, daar was een klein stukje roder geworden als ik het aanraak doet het veel pijn. Wat kan in er tegen doen ik wil niet graag naar de doktet

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 February 2020, 17:50

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Niet meer doen, denk ik!

Heyy

Rukken met champoo is echt niet gezond! Dat kan je penis zoals je zegt beschadigen. Spoel met veel schoon water zou ik zeggen, als het dan niet betert moet je best jaar de dokter denk ik. Als je nog eens iets wilt dat glijd kun je ook gewoon speeksel gebruiken, maakt je lichaam zelf aan en is dus niet schadelijk

Hoop dat je er wat aan hebt!

Kaas123

Hi iemand0118,

doe wat @Annoniem0  en @Kaas123  zeggen.

 

Verder zou ik zeggen, drink genoeg, zodat je ook plast.  Drink desnoods wat meer water of thee ofzo. Door het plassen spoel je eventuele restjes van de shampoo weg en dat helpt ook je plasbuis schoon te maken. Waarschijnlijk is er ook een klein beetje shampoo miss via je plasgaatje in je plasbuis gekomen en dat kan zorgen voor irritatie.

Ik denk dat het morgen al wel veel beter voelt. Als de pijn of andere ongemakken aanhouden kun je altijd nog ff langs de huisarts.

 

Koop gewoon glijmiddel bij de appie ofzo. Kun je zelf pakken (ligt van onder ergens bij de Gezondheidsafdeling waar je ook paracetamol enzo kan kopen) en huppekee langs de zelfscankassa en betalen met je bankkaart (of telefoonapp) en voor je het weet sta je weer buiten met ‘the real stuff'.

Succes en alvast veel plezier met 'the real stuff’ de volgende keer.

 

Groetjes,

M&M's

Het gaat weer over, je hoeft niet naar de dokter.

Volgende keer kokosolie (drogist of action) of Ikea Skydd olie. Dat is 100% olie en er zit niks in dat irrirteert.

Heyy

Rukken met champoo is echt niet gezond! Dat kan je penis zoals je zegt beschadigen. Spoel met veel schoon water zou ik zeggen, als het dan niet betert moet je best jaar de dokter denk ik. Als je nog eens iets wilt dat glijd kun je ook gewoon speeksel gebruiken, maakt je lichaam zelf aan en is dus niet schadelijk

Hoop dat je er wat aan hebt!

Kaas123

Thanks het is inmiddels al over ik ga dit zeker niet meer doen! 

Je geslachtsdeel is zeer gevoelig en zowel bij jongens en meisjes geeft shampoo of zeep serieuze irritatie omdat de huid daar zeer gevoelig is + meisjes hebben 2 kanaaltjes waarvan 1 om te plassen en de andere is de opening voor seksuele activiteit waar ook bloed verlies is bij de menstruatie, was je het met zeep schuimt het en kan het schuimen bij het plassen wat pijn doet.

Jongens hebben ook 2 kanaaltjes waarvan 1om te plassen en de andere is de prostaat voor sperma productie maar jongens hebben een velletje om de eikel en zeeprestjes kunnen een schimmel veroorzaken dus was het best met gewoon zuiver water of een speciale zeep die ze zeep zonder zeep noemen waar een ontsmetting inzit maar niet schuimt maar het best is gewoon water omdat de resten van de zeep kan gaan ruiken en de geur is niet aangenaam alsook een schimmel heb je vlug maar je geraakt er niet vlug van af.

Badge +1

Heyyy ik ruk ook altijd en geloof me gebruik geen shampoo gebruik vaseline of spuug

 

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb dat ook gehad

Dat komt door de shampoo

Reageer