Pijn na de seks

  • 1 August 2018
  • 2 reacties
  • 289 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy! Ik ben 15 jaar en slik al een halfjaar de pil. Ik heb van te voor altijd seks gehad met een condoom, maar sinds ik aan de pil ben begonnen heb ik het zonder condoom gedaan, nou had ik de eerste keer dat ik zonder condoom heb gedaan pijn gekregen na de seks, heftige pijn met plassen en beetje met lopen de keer daarop weer en daarna weer. Mij viel op dat dat alleen is als ik seks heb zonder condoom, maar het kan er niet aan liggen dat ik niet nat genoeg ben want daar zorg ik altijd voor, voordat hij in me komt dat we goede voorspel hebben gehad en dat ik helemaal nat ben. Ik heb vannochtend ook seks gehad en ik heb nu nog steeds pijn, met plassen vooral! En het is al 22uur geleden dat ik seks heb gehad(normaal is de pijn na 2/3 uurtjes weer weg) Ik snap het gewoon niet, ik heb op internet iets gelezen over dat je je vagina moet uitspoelen als hij is klaargekomen maar gaat iedereen dan altijd na de seks gelijk de douche in om je vagina uit te spoelen ? Nee volgensmij haast niemand. Kan iemand me alsjeblieft helpen? Als ik de pijn morgen nog heb, ga ik overmorgen naar de dokter en anders ga ik alsnog naar de dokter als niemand mij kan helpen, want ik zit er nu al sinds maart mee...

2 reacties

En wat als je ook nog glijmiddel zou gebruiken?
De meeste condooms komen daarmee verpakt, dus dat zou het misschien kunnen zijn.

In ieder geval is het verstandig dat jij besloten hebt om een arts hierover te raadplegen.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik kan je hier ook helaas niet mee helpen. Je hoeft inderdaad niet nadat hij is klaargekomen (in je vagina) te spoelen of iets dergelijks. Het kan natuurlijk wel als jij je daar schoner bij voelt. Misschien heb je hier met een SOA te maken, maar dan zou je zeggen dat je altijd last hebt van deze klachten en niet alleen voor een kortere periode na de seks. Het kan dus geen kwaad om even langs de huisarts te gaan en gelukkig was je dit zelf al van plan.

Reageer