Skip to main content

pijn na aftrekken

• April 30, 2026
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii! Ik ben een jongen van 12 jaar en ik trek mezelf af alleen sinds kort heb ik na het klaarkomen pijn in mijn onderbuik ( onder navel) een soort kramp weet iemand wat dit is en hoe dit komt hebben andere dit ook?  Reageer aub snel want ben bang dat t iets ergs is maar dat kan aan mij liggen ben snel bang voor ergere dingen 

7 reacties

Forum|alt.badge.img

Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik maak me hier echt beetje druk om

Forum|alt.badge.img

Of moet ik me hier niet druk over maken? En negeren 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • May 1, 2026

Heb je het nog steeds? Kan zijn dat je gwn toevallig kramp had wat natuurlijk ook altijd kan🙃 Heb je verder ook nog ergens last van? 

Yusa. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 1, 2026

we zijn erg jong om klaar te komen en ons zaadfabriekje werkt nog niet of nog niet helemaal goed. komt wel ook goed!  misschien forceer nu je balletjes om sperma te produceren terwijl dat er misschien nu nog niet is.
laten we maar genieten er ook al hebben we nog geen sperma. ik heb er geen last van. misschien is het de manier waarop je je piemel aftrekt en ga je te lang door. hoe trek je je piemel af en heb je al sperma.

Forum|alt.badge.img

Heb je het nog steeds? Kan zijn dat je gwn toevallig kramp had wat natuurlijk ook altijd kan🙃 Heb je verder ook nog ergens last van? 

Yusa. 

Ja ik heb er last van iedere keer dat k klaargekomen ben

Forum|alt.badge.img

we zijn erg jong om klaar te komen en ons zaadfabriekje werkt nog niet of nog niet helemaal goed. komt wel ook goed!  misschien forceer nu je balletjes om sperma te produceren terwijl dat er misschien nu nog niet is.
laten we maar genieten er ook al hebben we nog geen sperma. ik heb er geen last van. misschien is het de manier waarop je je piemel aftrekt en ga je te lang door. hoe trek je je piemel af en heb je al sperma.

ik doe mijn hand als een soort vuist om mijn piemel en dan me voorhuid gewoon over mijn eikel heentrekken heb nog geen sperma 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 3, 2026

zitten je ballen wel in je zak? misschien omdat je nog geen sperma hebt? ben je helemaal bloot als je je piemel aftrekt anders knelt misschien je kleding? hoe lang duurt het voordat klaarkomt? hoe vaak trek je je piemel af?