Pijn bij doggy

  • 26 March 2018
  • 13 reacties
  • 18299 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hiii. Als mn vriend en ik seks hebben dan doet dat bij doggy veel pijn waardoor ik het niet zo lang vol kan houden. Heeft iemand een idee hoe dat komt en wat je er aan kunt doen?

13 reacties

Hi Femke,
Als ik het zo lees, dan heeft het met je ontspannen te maken!
Goed voorvingeren en mss glijmiddel gebruiken! Gebruiken jullie wel condooms? Mss ben je ook te gespannen omdat hij niet in je klaar mag komen, omdat jullie het zonder doen?
Bij doggy kan de penis het diepst in je vagina komen! Mss doet dat pijn?
En, is hij voorzichtig met het inbrengen van zijn penis? Zijn formaat zou niet een probleem moeten zijn. Ik weet dat, omdat ikzelf een grote penis heb. Niet wild, maar zacht en evt. met glijmiddel.
k Hoop dat je er wat aan hebt, anders vraag je me maar verder!
Hi M12G,
Ik ben wel ontspannen, Ik heb er ook geen last van bij andere standjes. We gebruiken geen condooms want ik slik de pil. Hij is op zich wel voorzichtig maar kan soms als we al bezig zijn welk flink stoten, maar daar heb ik ook geen last van bij andere standjes.
Hi Femke,
Ik zei al dat hij bij doggy met zijn pik flink diep kan komen.
Misschien dat jullie te vroeg wat wilder gaan stoten?
Wat voor pijn voel je? en waar voel je die?
Ik ben fors bedeeld, maar dat hoeft geen bezwaar te zijn met neuken: tenzij je van je zelf weet dat je krapper bent dan normaal.
Als je flink opgewonden bent, dan kan je vagina meer hebben dan gewoon!
Ik deed het altijd met condoom en veel glijmiddel. Steeds een stukje verder. En dan weer helemaal overnieuw. Soms wel 5x penetreren voordat ik er met mijn pik helemaal in was. De vrouwen waren vaak verbaasd dat ik er toch helemaal in kon! Daarna kon ik gewoon neuken, zelfs met de grote halen die ik ermee kan maken! Wel hadden sommigen na de seks een doffe buikpijn. Diep binnenin. Maar nooit tijdens de seks! Dat geeft mij de indruk dat een vrouw meer kan hebben als ze maar goed geprikkeld is, en geil is.
Wat is jouw drive als jullie seks hebben: Laat jij hem alles doen? of heb je zelf ook een zorg dat je jezelf aan hem wil bevredigen?
Heb je het al met hem besproken? en wat heeft hij gezegd?
Groetjes M12G
Hi M12G,
Hij past er prima in ik ben niet krap, maar hij is zeker niet klein geschapen. We zijn allebei wel dominant in bed, maar hij heeft meer ervaring dus hij neemt soms wel initiatief. De pijn komt wat meer van diep, in de buurt van mijn baarmoeder denk ik.
Hi,
Is het stekende pijn? of doffe pijn.
In principe moet hij je baarmoeder voorzichtig op kunnen rekken.
Hij moet zacht met je zijn!
Hoe oud is hij?
Ik vind het leuk om je te helpen!
M12G
Het is een stekende pijn wanneer hij zeg maar het einde raakt, en eigenlijk continu een doffe pijn. Hij is op zich wel zacht alleen kan hij soms wel flink stoten. Hij is 17 en ik ben 14 🙂
Hi,
Ja, miss moet hij dat harde stoten eerst maar niet doen.
Totdat jij beter bent gewend. Jouw vagina kan door je leeftijd nog niet ver genoeg ontwikkeld zijn!
Maar als hij zacht is, kunnen jullie al wel meer plezier hebben!
Je kan hem meer bevredigen door met je vagina te knijpen.
Hihi, ik ben 16.
Kan je hier wat mee?
Groetje M12G
Hi, Harde stoten is voor hem fijner of niet? Als ik nog niet goed genoeg ontwikkeld zou zijn, zou ik er dan niet ook last van moeten hebben bij andere standjes? Ik denk dat ik er wel wat mee kan, zouden we moeten proberen 🙂
hoi hoi,
wat @M12G zegt is waar, het is zo dat jou vagina niet goed ontwikkeld is.
je vagina word niet bij elk standje het zelfde geraakt. daardoor kan het ene wel pijn doen en de andere niet!
laat hem weten dat hij zachter moet doen, je bent immers nog maar 14. jullie kunnen allebei plezier hebben als hij wat zachter aan doet.
ik hoop dat het je verder helpt.
Xx
Hi Femke,
Het harde stoten is voor hem fijner! Dat heb ik zelf ook. Oudere vrouwen kunnen daar ook meer van genieten! Kan ik je uit ervaring zeggen. Wat radeloosmeisje zegt, bedoel ik ook!
Bij doggy voel je het meeste, omdat hij het diepste kan stoten. Jouw vagina is nog niet helemaal in lengte uitgegroeid!
Mss kunnen jullie beter met andere standjes oefenen als de pijn blijft duren!
Mss is hij ook nog erg groot voor jou. Maar ik heb ook met jongere meisjes geneukt als je maar heel zacht aan doet. Mijn piemel was toen nog ietsje kleiner maar het meisje moet heel goed aangeven wat kan, en de jongen moet precies doen wat zij zegt! Dan oefen je ook om elkaar te vertrouwen!
Heb je nog vragen?
Groet M12G
Ja dat dacht ik al, in andere standjes vind ik harder stoten ook wel fijn maar bij doggy kan ik dat echt niet lang volhouden. Als ik zeg dat het niet gaat dan doet hij het ook niet, maar ik wil ook niet hele tijd zijn plezier verpesten. Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval!
Hi Femke,
Het gaat er om dat hij weet dat jij hem bij doggy (nog) niet helemaal kunt hebben. Dat hoeft helemaal niet te betekenen dat jullie geen doggy kunt doen, maar tot een bepaalde diepte! Het is niet goed dat jij denkt dat je zijn plezier verpest en daardoor pijn moet lijden! Als hij van je houd zal hij dat begrijpen. Ik moest dat ook begrijpen omdat mijn pik ook groot is. Groter dan gemiddeld.
Ik zou er lekker mee experimenteren. Jij met ho zeggen, en kijken hoe jij hem met je vagina kan 'kneden'. En hij met zacht zijn en op tijd stoppen. Samen steeds kijken of je verder komt.
Veel plezier, en liefde!
M12G
Hi M12G,
Hij zou het wel begrijpen maar misschien vind hij het wel jammer. Bedankt!

Reageer