Vraag

Pijn bij aftrekken

  • 30 April 2021
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Badge

Ik heb een soort wondje op de rand van mijn eikel. Het heeft volgens mij ooit gebloed. Weet iemand hoe dit komt? En hoe ik de pijn bij het aftrekken kan verminderen misschien?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

 (Dit is van google)Ik was me gisteren aan het mastruberen en vlak na ik klaar was kreeg il verscrikkelijk veel pijn eerst zag ik niets maar na 10minuten was er een grote rode plek gekomen een wond als je het aanraakt doet het enorm veel pijn. Vandaag een dag late zie ik dat aan de binnekant van mijn voorhuid ook een wondje is maar dit plakt aan het wondje van mijn eikel wat moet ik nu doen? (het plakt maar een beetje hoor ik kan mijn voorhuid zondr pijn te hebben naar achter krijgen maar de huid onder mijn eikel plakt er een beetje aan)  het geneest snel maar je kan er vaseline ofzo er over heen smeren dan kan het nog sneller genezen je hebt misschien een beetje te enthousiast getrokken

Het kan inderdaad komen doordat je te enthousiast/hard/vaak getrokken heb.  Verder kan het ermee te maken hebben dat je voorhuid te nauw is, maar ik weet niet of jij daar last van heb.

Komende 2 dagen even niet masturberen, lijkt me verstandig. Dan heelt het in principe vanzelf. 

Reageer