Skip to main content
Vraag

Piemel zien vrienden

• December 7, 2025
  • 2 reacties
  • 540 Bekeken

Hoi,

Mijn vrienden en ik spreken vaak af. We zijn alle drie dertien. Alleen ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe hun piemels eruit zien. We zitten wel vaak aan elkaars lul met broek en onderbroek ervoor en dan er bijvoorbeeld '’voor de grap'’ op slaan of voelen hoe groot die is, alleen we hebben hem nog nooit gezien van elkaar. Wel heeft een vriend een keer een onderbroek van de andere vriend uitgetrokken en toen zagen wij zijn billen. Volgens mij vond die dat niet heel erg. Hebben jullie nog tips of hoe hebben jullie het zelf gedaan? Bedankt!!

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Als je zelf begint zullen de anderen volgen. Als je echt wil zal beginnen niet de grootste moeite zijn. Wel ff zeggen wantbuit het niets kan verkeerd binnenkomen

• December 8, 2025

@dolfje1234  bij elkaar logeren en dan zeggen dat je naakt of in onderbroek slaapt. Bij mij is het begonnen met logeren met iemand die ik goed ken van sporten hij is bij mij komen logeren ik ik zei tegen hem dat ik altijd naakt slaap (en dat is ook zo). Onder de lakens heeft hij toen ook z’n onderbroek uitgedaan