Piemel verbergtips

  • 29 December 2018
  • 5 reacties
  • 1147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Ik schaam mij voor mijn piemel in de kleedkamers waar je niet moet douchen maar je wel je zwembroek moet aantrekken
Ik heb een grote piemel en wil hem verbergen maar heb geen ideeen
Kunnen jullie helpen
Aparte kamers zijn niet mogelijk
Omdraaien kan niet we staan naast elkaar
Handdoek ook niet

5 reacties

Badge
Hoi waarom schaam jij je een groote is toch juist mooi en de rest heeft ook allemaal en piemel maar dan kleiner😝
"heb geen ideeen"
Maar je hebt zelfs een topic aangemaakt ,waarin jij een stappenplan hebt geplaatst.

"Kunnen jullie helpen"
Nouja, jij hebt hierover al een topic gemaakt waar andere mensen al op hebben gereageerd.

Dus waarom heb je nog een topic hierover gemaakt?
Ik toch niet durf
Ik heb het omgekeerde . Ik heb een klein plassertje . Waar door ik verlegen ben . En alles verberg voor sommige klasgenootjes . Als we ons in klasverband ons omkleden voor of na het zwemmen gym en atletiek . Sorry ik heb geen verberg tip .
Hi,
Schamen voor een lange piemel hoeft niet, gewoon zorgen dat je geen erectie krijgt en dan zal het wel goed komen 😉.

Ik heb zelf ook een vrij grote en ben besneden, ik zit ook op voetbal en we douchen na elke wedstrijd in 1 kleedkamer, zelfde bij school na de gymles. Maar ik ben dan ook nog eens homoseksueel, dus als ik een geile jongen zie ofzo, dan gaat mn paal omhoog, dat is zonder dat je een grote heb als beschamend maar ik heb dan een grote en dat ziet er dan ook heel raar uit onder die douche.

Ik zou m gewoon showen en niet moeilijk doen, een piemel is een piemel, de een is nou eenmaal langer of kleiner dan de ander.

Groetjes,

~J

Reageer