Skip to main content
Vraag

piemel van vriend zien

• October 21, 2025
  • 5 reacties
  • 609 Bekeken

Hoi ik ben een jongen van 14 en zou graag de piemel van een vriend zien die even oud is maar krijg nooit de kans als we naakt gaan dan scheiden we van elkaar af  en weet niet wat te doen  dus hebben jullie tips ( kan ze in de zomer vakantie mss proberen dat is de vakantie dat ik het meest zij naar mij komen om te logeren 

5 reacties

• October 22, 2025

@Daafn  misschien moet jij het ‘voortouw’ nemen om tijdens het omkleden je niet om te draaien en zo dat hij die van jou kan zien misschien laat hij dan ook iets zien 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 22, 2025

Hey, tot de zomervakantie is nog wel heel lang toch? Misschien doen wat Aubien zegt?

-Yusa 

• October 22, 2025

Als jullie beide preuts zijn en blijven, gaat dit nooit gebeuren.  Waarom wil jij dit? Wil je vergelijken, of heb jij gevoelens voor hem... 

Ik zie trouwens genoeg piemels. Met douchen op school en sportclub. Maar ook op het naaktrand, in de sauna en met naaktzwemmen. 

Je kunt eerlijk zijn  en vertellen  dat je wil vergijken. Of speel doen of waarheid. Tja,  in de zomer draag je minder kleding. Je zult omkleden voor zwemmen of slapen. Dus wees niet preuts en geef het voorbeeld. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

Je kan ook naar de sauna gaan.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

Ben het eens met de anderen wat betreft voortouw nemen/niet preuts zijn.

Laat gewoon jezelf zien wanneer jullie je samen omkleden.

En verwacht niet dat je hem meteen van de eerste keer zal zien, misschien moet hij ook aan het idee wennen.