Vraag

Piemel te klein?

  • 14 March 2021
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo lezer,

 

Ik lees echt heel erg vaak vragen op dit subforum over jongens van ong. 10 tot ong. 15 jaar, die onzeker zijn over de lengte van hun penis.

Hier wil ik wat over kwijt.

1. Zoek even op andere gesprekken op dit forum waar dit besproken word, voor je een gesprek aanmaakt, daar krjg je meestal ook een antwoord.

2. Je penis groeit door tot ong. je 18e, dus maak je niet druk. Als issie 8 cm stijf, hij groeit echt nog wel, geloof me.

3. Nederlanders hebben bijna de langste piemels ter wereld, gemiddeld. 14,8 cm. Dus 20cm is echt niet heel realistisch om voor te hopen :)

 

Dus:

Stijf:

6cm waarschijnlijk zit jij nog niet in de puberteit

7cm waarschijnlijk zit jij nog niet in de puberteit

8cm waarschijnlijk begin je bijna de puberteit, maar je lul heeft nog geen groetspurt.

9cm waarschijnlijk begin je bijna de puberteit, maar je lul heeft nog geen groetspurt.

10cm je piemel begint te groeien, maar hij heeft nog wat te gaan.

11cm je bent in elk geval allang over de helft, maar langer wordt ie nog.

12cm je bent in de puberteit en dus groeit je lul, je bent alleen nog niet klaar.

13cm je bent in de puberteit en dus groeit je lul, je bent alleen nog niet klaar. Je komt wel aardig in de buurt

14cm je hebt een goeie piemel.

14,8cm jeej, je heb op dit moment exact het gemiddelde van Nederland!

15cm lekker bezig, groet denk ik nog wel ff door

16cm je komt aan het eind :(

17cm en alles erboven, wrm ben je in vredesnaam onzeker? Je hebt een harstike goede lengte?

 

Ik hoop dat je er wat aan had groetjes!


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Echt zo...

Eindelijk! Bedankt!

Ik zat hier de laatste tijd ook aan te denken om een post hierover te doen, maar ik wist niet hoe ik het moest verwoorden. Hopenlijk komt hiermee een einde aan al diezelfde posts.

Dankjewel!

Reageer