Skip to main content
Vraag

piemel sperma

• September 28, 2025
  • 10 reacties
  • 488 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik ben 14 jaar en heb een stijve van 19 cm. maar als ik klaarkom spuit ik niet en komt geen wit spul het is doorzichtig is dat goed? want ik wil eigenlijk spuiten maar ja weet iemand hier het antwoord op wat ik kan doen en is dat ook klaarkomen?

10 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Als je je zorgen maakt kan je wellicht naar de huisarts gaan. Die kan je het beste advies geven denk ik.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 28, 2025

ik ben 14 jaar en heb een stijve van 19 cm. maar als ik klaarkom spuit ik niet en komt geen wit spul het is doorzichtig is dat goed? want ik wil eigenlijk spuiten maar ja weet iemand hier het antwoord op wat ik kan doen en is dat ook klaarkomen?

ik denk dat hij te groot is 

Forum|alt.badge.img+3

Wat is dit voor en “ lul” verhaal 

• September 29, 2025

Ik ben  15,5 en mijn stijve is niet zo groot als de jouwe -maar hij groeit nog steeds in de lengte en in de breete!  Sperma kan verschillende kleuren hebben: van doorzichtig tot wit of grijzig, dus als je klaarkomt en dat komt er uit dan is het zeker sperma. Spuiten (ver of niet ver) of druppelen hangt  denk ik, omdat het bij mij zo is, af van de situatie hoe geil je bent of niet. Misschien kan niet iedereen kei ver spuiten, dus maak je geen zorgen.  Het is geen wedstrijd 😀

• September 29, 2025

@annoniemetjeee  doorzichtig is voorvocht dat spuit er ook niet uit dat loopt/druipt eruit.  Heb je überhaupt nog geen sperma? Dan zal je dat binnenkort wel hebben. Je kunt edgen, of een paar dagen gewoon niks doen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 29, 2025

Hoii, 

Ik ben 15 en spuit ook nog niet dus maak je maar geen zorgen daarom!

Ik denk dat je nog geen sperma heb ,maar alleen voorvocht. Dus ik zou gwn afwachten tot je heb of idd voor een paar dagen niks doen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 29, 2025

Wat is dit voor en “ lul” verhaal 

hij met ze 19cm pffff

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • September 29, 2025

Hey, onder de 18 zijn je lul, ballen, en dus je sperma, nog aan het ontwikkelen. Het is heel normaal dat je nog niet spuit. En dat het doorzichtig is, is waarschijnlijk voorvocht. Heel normaal. Dan later, als je ouder bent krijg je gewoon sperma!

Groetjes Lupus

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • September 29, 2025

Hoi,

Denken jullie aan regel 2?

2. Ga respectvol met elkaar om. Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet. 

Kritiek is oké, en je mag ook vraagtekens plaatsen bij iemands verhaal, maar wel op een respectvolle en positieve manier.

Groet, Anna (De Kindertelefoon)

• September 29, 2025

Ja hoor...