Skip to main content

Haii

ik krijg echt heel vaak de opmerking op school dat ik een grote lul heb, ik ben 13 en hij is 17 cm, vgm is dat best groot, maar je ziet bij mijn broek altijd een afdruk van mijn lul, en dan zeggen ze van, van wie heb je een stijve, dan zeg ik tegen ze, heb ik nie enzo, maar ik weet nie wat ik moe doen.

moet ik zegmaar mijn piemel op een andere positie zetten, of moet ik iets zeggen of wat, want ik ga niet iets heel skeers zeggen ofzoo.

doeii

@heyy_2011  hoe heb je hem normaal in je onderbroek zitten slap bedoel ik

Dat heet een  dikke bobbel of bulge die afdruk in jouw onderbroek.  Is lekker toch dat anderen dat spotten en vragen over de lengte van je penis.  Hoeft je niet te schamen ook geen antwoord verplicht. En het helpt niet als je pik anders in je broek doet bv naar boven 🔝🍌

@heyy_2011  hoe heb je hem normaal in je onderbroek zitten slap bedoel ik

Ik heb het gewoon slap naar onder, maar dan zie je het heel goed en heb elke kant wel geprobeerd

@heyy_2011 

Niets om voor te schamen, jij hebt nu eenmaal wat grotere penis al, denk ook al vroeg in de puberteit gekomen? 

Ik heb slap al iets meer dan 14cm, dus on mijn onderbroek zie je hem ook heel goed. 

@heyy_2011 ik heb een beetje hetzelfde maar ik doe m’n piemel gwn naar een kant bv rechts in plaats van over m’n ballen te leggen want dan zie je het te veel en ik vind dat het wel goed verbergt zo. Misschien helpt dit bij jou ook?

Reageer