Skip to main content
Vraag

piemel meten

• February 5, 2026
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo iedereen, ik ben 15 jaar en heb een vraag over hoe jullie je penis meten,  mijn lul heeft een buiging naar boven en als ik hem vanaf boven meet is die iets groter dan 15cm maar als ik hem vanaf de zijkant meet tik ik de 17cm aan mijn omtrek is trouwens 13,5cm iemand die hier ervaring mee heeft?

5 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 5, 2026

Maar is het eig van belang of die 15 of 17 cm lang is? 

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 5, 2026

Iedereen is anders hè, de een naar boven, de ander naar links, weer een ander naar rechts of met een kromming. Is normaal. En er is ook een gemiddelde penis lengte topic hier. Ik heb alleen ff de link niet.

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 5, 2026

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Maar is het eig van belang of die 15 of 17 cm lang is? 

Misschien is het niet zo belangrijk maar hij wil het graag weten. Ik vind het verschil wel vrij groot zoals hij het zegt. Ik ben 17 en ik kom dus niet verder dan 14 cm. Mijn lul is ook krom net zoals zijn lul. Veel jongens willen gewoon weten of ze goed zitten en zijn onzeker.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 11, 2026

Hallo iedereen, ik ben 15 jaar en heb een vraag over hoe jullie je penis meten,  mijn lul heeft een buiging naar boven en als ik hem vanaf boven meet is die iets groter dan 15cm maar als ik hem vanaf de zijkant meet tik ik de 17cm aan mijn omtrek is trouwens 13,5cm iemand die hier ervaring mee heeft?

13,5 cm omtrek is behoorlijk dik. Mijn omtrek haalt net 12 cm. Lengte max. 14cm. Bij mij zit er geen verschil in hoe ik meet, de mijne is wel krom maar dan naar links in een bocht dus misschien bedoel je dat de binnenbocht korter is dan de buitenbocht? Maar normaal gesproken meet je je pik aan de bovenkant.