Skip to main content

hoi,

 

Ik heb een vraagje voor jullie. ik ben een jongen van 17 jaar en heb een penis lengte van 7cm slap en 14 cm stijf.  ik ben erg onzeker over de lengte van mijn penis.

 

Is dit te klein? 

Hierbij 2 citaten die als het goed is je vraag beantwoorden:

“17 jaar | lengte: 13,5-15,9 cm | omtrek: 10,9 cm”
Bron: sexwoordenboek.nl

”Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man.
Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor. “
Bron: Wikipedia.org/wiki/Penis

Conclusie: nee dat is niet te klein, wellicht groeit hij ook nog een beetje. Iedereen is anders en laat je niet gek maken door perfectionistische plaatjes die worden geschetst.


hey hoi,

Zoals @eenanoniemejongen1 zegt dit is zeker niet te klein. Zelf ben ik 15 jaar, en die van mij is ook rond de 14 cm. maar dat verschilt gwn per persoon. maak je vooral geen zorgen!

Groetjes,
JustTalking


hoi,

 

Ik heb een vraagje voor jullie. ik ben een jongen van 17 jaar en heb een penis lengte van 7cm slap en 14 cm stijf.  ik ben erg onzeker over de lengte van mijn penis.

 

Is dit te klein? 

Volgens het internet wel dan zou hij 15 Cm moeten zijn of zo iets die van mij is 16.5 cm en ik vind het lang genoeg


Reageer