Skip to main content
Vraag

piemel lengte 14jr schaam me

• April 22, 2025
  • 5 reacties
  • 344 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

mijn piemel is 4cm slap en 8/9cm stijf.
Ik ben 14 jaar en ik schaam me er echt voor!

weet iemand hoe dat komt?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Hey man, wat vervelend dat je daarmee zit. Kan het zijn dat je wat laat in de puberteit bent gekomen? Wanneer kreeg je bijvoorbeeld schaamhaar en wanneer sperma? Als je wat laat bent kan het zijn dat ie later nog wel flink groter wordt. Hij kan nog tot ongeveer je 18e groeien. Niet voor schamen hoor. En lekker genieten met je ding. 😎👍🏼

• April 22, 2025

Hoi samthijs  

ik ben geen  doktor maar gaar hier misschien mee naar de huisarts. Maar geen zorgen  hij kan groeien tot je 18e.

en als je het niet wilt moet je gwn wachten hij groeit van zelf

en schaam je er niet voor.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 25, 2025

Volgens mij word je penis lengte bepaalt door je vader als hij een kleine heeft krijg jij dat ook en als hij een lange heeft krijg jij dat ook. En hij groeit waarschijnlijk nog wel een stuk. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Grt jantje

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 25, 2025

Hey! Kijk : 

https://www.quest.nl/mens/gezondheid/a25452529/gemiddelde-lengte-penis/#bd-5677496433271414046 

Geen zorgen! 🙂 Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 31, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

Hoi,

Mijn piemel is slap ook 4 cm, stijf 13,9 cm. Maar ik ben 17. Er is helemaal niks mis met jouw lengte. Jij groeit nog dus het kan snel gaan. Ik had mijn lengte op mijn 13 e al bereikt dus in mij geval groeide hij niet meer sinds toen. Belangrijk is dat ie sowieso lekker stijf wordt en verder goed werkt.