Ik vraag me af of er jongens zijn die soms met opzet hun piemel goed zichtbaar uit hun broek halen bij het pissen en dat je het fijn vindt dat leeftijdsgenoten ook even naar je lul kijken. En halen jullie dan alleen je pik eruit of ook je zak?
Hey Matthijsje!
Als ik heel eerlijk ben, nee.
Ik vind het namelijk maar goor als iemand dit doet, ik vraag me namelijk af waarom je dat zou willen? Mij lijkt niet dat iedereen dat hoeft te zien. Lijkt me eerder iets privé, niet?
Hoor graag van je,
Mvg
Your Boy Luke
Hey Matthijsje!
Als ik heel eerlijk ben, nee.
Ik vind het namelijk maar goor als iemand dit doet, ik vraag me namelijk af waarom je dat zou willen? Mij lijkt niet dat iedereen dat hoeft te zien. Lijkt me eerder iets privé, niet?
Hoor graag van je,
Mvg
Your Boy Luke
Hoi Boy Luke, Hoezo is het goor? Ik doe het echt niet bij iedereen ofzo en vooral bij leeftijdsgenoten dan wel. Van mij mag iedere jongen die het wil zien gewoon zien hoor. Belangrijk is dat het wel wederzijds is zeg maar.
Ik hoor ook graag van je!
Wederzijds; staan jullie daar dan met z’n allen te plassen en naar elkaars piemel te kijken?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.