Ik ben een jongen van 16 en soms als ik heel geil ben trek ik me buiten wel eens af meestal in een klein bos en als er dan mensen aankomen stop ik en doe ik alsof ik op me telefoon bezig ben alleen soms als er meisjes of jonge jongens dan wil ik me piemel laten zien alleen ik heb dit nog nooit gedaan , zijn er jongens of meisjes van mijn leeftijd die dit ook willen of doen en wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Ik zou het niet doen (buiten,in het openbaar)
In principe mogen ze de politie bellen als jij je blote lul laat zien buiten
Hou het dan maar op dickpics (wat ook niet slim is btw)
Of zoek een vriendin die er elke dag naar wil kijken
In principe mogen ze de politie bellen als jij je blote lul laat zien buiten
Hou het dan maar op dickpics (wat ook niet slim is btw)
Of zoek een vriendin die er elke dag naar wil kijken
Hey,
Ik denk niet dat het slim is als jij op straat je piemel aan andere laat zien. Andere zijn hier niet op voorbereid en en kunnen hier van schikken, het kan zelfs traumatisch zijn. Dat jij die drang hebt is vervelend, maar je moet wel echt proberen met andere rekening te houden?
waarom trek je jezelf in het openbaar af?
Waarom heb je de drang om je piemel te laten zien?
Liefs,
pheebe
Ik denk niet dat het slim is als jij op straat je piemel aan andere laat zien. Andere zijn hier niet op voorbereid en en kunnen hier van schikken, het kan zelfs traumatisch zijn. Dat jij die drang hebt is vervelend, maar je moet wel echt proberen met andere rekening te houden?
waarom trek je jezelf in het openbaar af?
Waarom heb je de drang om je piemel te laten zien?
Liefs,
pheebe
Ontzettend aanstootgevend. Niemand wordt er blij van en mensen kunnen je zelfs aangeven bij de politie!!!!
Ik zou het inderdaad niet buiten doen. Soms heb ik ook wel dat ik hem wil latem zien
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.