Skip to main content

Hallo allemaal

Mijn naam is Benny en ik ben 14 jaar oud !!1!

ik  doe nu al 2 jaartjes aftrekken en ik vind het heel erg leuk maar nu is het ook een beetje saai geworden ondertussen.Ik heb nu iets anders ontdekt wat ik ook erg leuk vind maar ik weet niet zo goed of het normaal is of niet dan.

Nu vind ik het lekkerder om af te trekken als ik eerst mijn piemel eerst in een pot mayonaise stop dat voelt zo lekker en glijdt beter. Maar is dit normaal en doen jullie dit ook?/??

Mijn ouders vragen zich wel soms af wat ik doe met de pot en ik denk dat ze me nu controleren, maar elke keer lukt het toch om deze weer in de kast te zetten. Ze hebben niets in de gaten en proeven er ook niets van volgens mij maar 

Je kan beter glijmiddel gebruiken dan mayonaise. Glijmiddel is hiervoor gemaakt, en mayonaise niet. Ik gebruik zelf ook vaak glijmiddel. Je piemel wordt dan minder schraal en het aftrekken is dan ook veel lekkerder. In mayonaise zitten ook bepaalde zuren en dat lijkt me niet echt goed voor je piemel.

Hallo Benny, 

Ik vind dit vrij normaal dat je dit doet. Zelf gebruik ik af en toe de port pindakaas om op mijn poesje te smeren om vervolgens mijn twee  shiba's het te laten aflikken.  Tot nu toe hebben mijn ouder niks door en de hondjes verheugen zich elke keer weer als ik de pot pindakaas mee naar boven neem ...

Het is heel onhygienish. Mensen die daarna uit die pot eten kunnen mischien wel een soa krijgen. Of andere gore bacterien die aan je lul zitten. Als je het echt zo graag wilt pak dan gewoon wat mayo in een bakje en gebruik niet die mayo pot. Echt heel vies.. koop anders gewoon glijmiddel. Dat is daarvoor bedoelt. En ik weet ook niet of mayo zo goed is voor je piemel.

@Benny_Dau2010 
Wat ik mij wel nog afvraag, gebruik je de echte vette mayonaise? Of gebruik je frietensaus? Het lijkt me dat de echte mayonaise beter is voor dit soort dingen, maar kan me voorstellen dat frietensaus ook werkt

Het is heel onhygienish. Mensen die daarna uit die pot eten kunnen mischien wel een soa krijgen. Of andere gore bacterien die aan je lul zitten. Als je het echt zo graag wilt pak dan gewoon wat mayo in een bakje en gebruik niet die mayo pot. Echt heel vies.. koop anders gewoon glijmiddel. Dat is daarvoor bedoelt. En ik weet ook niet of mayo zo goed is voor je piemel.

Nou ik weet niet of ze SOA kunnen krijgen hiervan want zondags eten wij altijd frietjes en ons mam stopt de frikandel eerst altijd in de mayonaisepot en daarna gaat ie rechtstreeks haar mondje in. ik vind het ook wel spannend om te zien. Zou ze dan een SOA aan haar mond kunnen krijgen? Dank je wel!@

Onnodige quote verwijderd 

Je moet de goudas glorie nemen want die is inderdaad het vetst en dan is het ook echt weer heel erg leuk om te doen.

Nou ik weet niet of ze SOA kunnen krijgen hiervan want zondags eten wij altijd frietjes en ons mam stopt de frikandel eerst altijd in de mayonaisepot en daarna gaat ie rechtstreeks haar mondje in. ik vind het ook wel spannend om te zien. Zou ze dan een SOA aan haar mond kunnen krijgen? Dank je wel!@

Ja er zijn soa’s die oraal overgebracht kunnen worden. Nu weet ik niet of dat zo via de mayo kan maar het lijkt me wel.

Ja er zijn soa’s die oraal overgebracht kunnen worden. Nu weet ik niet of dat zo via de mayo kan maar het lijkt me wel.

Volgens mij niet hoor, dan zou je ook een SOA in het zwembad kunnen krijgen, het heet niet voor niets seksueel overdraagbaar lijkt mij. En het klopt natuurlijk dat zijn genitaliën indirect in contact komen met mama's mondje, maar het lijkt me sterk dat je daardoor een SOA kunt oplopen...

In ieder geval bedankt voor jullie reakties en voor het meedenken ik ben erg blij hiermee.

Ik zal rekening houden met mijn ouders ik wil niet dat ze een soaq krijgen. Nu zal dat niet zo snel gebeuren denk ik want ik heb het nog nooit met iemand gedaan.

Maar zou het dan ook nadeling kunnen zijn met de 1e keer seks of oraal? Zou het voor haar dan net zo smaken alsof ze in de snackbar zit te happen van een dikke pikanto?

Dank jullie!!!1!

@Benny_Dau2010  kijk eens op internet: zelf glijmiddel maken, daar zeggen ze dat je bv vaseline kunt gebruiken of amandelolie  en bij bodylotion van nivea wordt blijkbaar ook je eikel gevoeliger. Ik weet alleen niet of het 100% waar is

Hallo Benny, 

Ik vind dit vrij normaal dat je dit doet. Zelf gebruik ik af en toe de port pindakaas om op mijn poesje te smeren om vervolgens mijn twee  shiba's het te laten aflikken.  Tot nu toe hebben mijn ouder niks door en de hondjes verheugen zich elke keer weer als ik de pot pindakaas mee naar boven neem ...

Ik identificeer me als een Shiba🤣

Hallo Benny, 

Pindakaas lijkt me wel erg schuren met al die stukjes noten erin 🙈

Hallo Benny, 

Ik identificeer me als een Shiba🤣

Bah.. 

Reageer