Skip to main content
Vraag

Piemel gestopt met groeien?

• February 27, 2026
  • 9 reacties
  • 364 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo ik ben een jongen van 14 jaar en ik ben bang dat mijn piemel gestopt is met groeien. Ik heb een paar maanden geleden gemeten en toen was hij 14.5cm en nu nogsteeds. Is dat erg of gaat hij nog groeien? (Ik ben trouwens vroeg de puberteit ingegaan)

9 reacties

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

Je bent 14…. Geduld is een schone zaak

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

ik heb gelezen dat piemels tot een jaar of 18 groeien dus geduld en niet erg en anders kan je er niks aan doen. maar hoe groot zou je willen dat je piemel wordt. groot is soms ook niet fijn.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 2, 2026

Hoi ​@Anoniem70927  je pik is dus een paar maanden niet echt gegroeit. Dat kan maar tot je 18de kan  hij nog groeien hoor. Dus maak je geen zorgen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 2, 2026

Ik denk dat die voor nu even is gestopt met groeien alleen dat het misschien over een jaartje weer gaat groeien

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 2, 2026

Ook als hij niet meer groeit lijkt hij me toch lang genoeg.  

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 2, 2026

Is die 14,5 slap of stijf? In beide gevallen trouwens prima. Als alles maar doet wat het moet doen 😉 Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img

maak je geen zorgen 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: topics en reacties, met als doel om opgewonden te worden, zijn niet toegestaan.

zie ook forumleden 2: ga respectvol met elkaar om.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 2, 2026

De gemiddelde lengte van een penis wereldwijd is 14 centimeter. Wat is jou probleem ? 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 2, 2026

Sterker nog, 13,5 cm is wereldwijd gemiddeld. Ik ben het helemaal eens met  ​@MaanMannetje, ​@Diana en ook wat Tartan zegt prima zolang alles werkt.