Skip to main content
Vraag

piemel afdruk grijze joggingsbroek

• February 7, 2026
  • 22 reacties
  • 1482 Bekeken

hoi meiden en jongens een vraag voor iedereen 

hoi ik heb een vraag want ik heb een grijze joggingbroek en ik durf deze niet aan te doen omdat mijn lul super duidelijk te zien is.

een keer zij iemand in de klas van: haha je hebt een stijve. dat was geeneens zo, ik heb gwn een best wel grote en dikke piemel  en daarom lijkt het vaak zo.

kijken mensen veel naar een afdruk in je broek? want ik de gym durf ik mijn broek al helemaal niet aan haha. als ik ga benchen lig ik plat en dan is mijn piemel super duidelijk te zien. ook als ik stijf word dan is het niet normaal.  zijn er nog tips die jullie hebben?

22 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 7, 2026

Oei... helpt een strakke onderbroek niet? Ik zou zeggen dat je penis dan wel wat naar achter geduwd wordt en die minder duidelijk is. En een jogging broek is best wijd, dus is het echt zo opvallend? Probeer gewoon wat uit zou ik zeggen.

• Topic-opener
  • February 7, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@Yusa  dankjewel voor je reactie en tips❤️❤️ ik heb wel nu vooral best losse onderbroeken want dan zit mijn piemel veel ruimer en lekkerder in mijn broek. een strakke is nogal krap als een stijve krijg. ja de joggingsbroek is niet strak maar ook niet super wijd het valt alsnog best wel op. ik weet niet wat slim is om te doen maar ik ben vooral bang voor opmerkingen zoals ik toen in de klas kreeg. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 7, 2026

Heb ik zo vaak heb zelfs een meisje denk die dat zo leuk vind en er over gaat grappen met me en ook wel is wat mee gedaan

• Topic-opener
  • February 8, 2026

wat heb je met haar gedaan dan?? 

ik merk gewoon dat ik me heel bekeken voel 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 8, 2026

Draag een spijkerbroek, daar zie je dat niet in.

• Topic-opener
  • February 8, 2026

@Diana ja dat vind ik ook het fijnst maar in de gym kan ik toch geen spijkerbroek dragen haha en ik vind het lullig om nooit die joggingbroek aan te doen want me moeder had hem voor me verjaardag aan me gegeven💔💔

iCecOfFeelOVeR
Forum|alt.badge.img

@travisgeil miss moet je gwn aan doen en niet zo over nadenken. als meisje zijnde vind ik het om heel eerlijk te zijn best aantrekkelijk. Anders kun je het misschien ook gwn eerlijk tegen je ma zeggen, ik denk dat ze je wel begrijpt.

Xx Lo💕

• Topic-opener
  • February 9, 2026

@Loowieee dus jij kijkt er bijvoorbeeld naar en vind het eigenlijk juist wel aantrekkelijk?

vinden meer meiden dit?

iCecOfFeelOVeR
Forum|alt.badge.img

tis niet zo dat ik er nou specifiek naar kijk maar soms zie je dat gwn bij een jongen en dan denk je wel van ja snap je.  Hoe oud ben je? 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 9, 2026

Ik zou hem gwn idd gaan dragen misschien zoals yusa al zei een strakke onderbroek aan doen. Maar zou sws geen spijkerbroek aan doen omdat dat echt veel te warm is 

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

tis niet zo dat ik er nou specifiek naar kijk maar soms zie je dat gwn bij een jongen en dan denk je wel van ja snap je.  Hoe oud ben je? 

Soms zie het wel mage goed wel geil 

• Topic-opener
  • February 14, 2026

@iCecOfFeelOVeR 
ik ben 17, ik probeer hem te verstoppen maar het is echt heel erg te zien.

• Topic-opener
  • February 14, 2026

@Arclight22 

mijn eikel gaat heel erg vervelend in mijn boxer drukken als ik een stijve krijg met een strakke onderbroek. dat is echt heel gevoelig 😭

• Topic-opener
  • February 14, 2026

@Mandy 
vind je het geil als je een grote lul ziet door een broek? 

• February 14, 2026

lowkirk waarom draag je geen george floyd jas die het gewoon bedekt

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 15, 2026

@Mandy 

Ja ik vind wel ja  van de zomer moest mijn buurjongen een pakte bij ons ophalen ik was alleen thuis ik had zomerse jurkje met V hals aan zonder bh 

Forum|alt.badge.img

*Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon*

Lijkt op een half afgemaakt verhaal😂😂

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 15, 2026

@Mandy 

Ja ik vind wel ja  van de zomer moest mijn buurjongen een pakte bij ons ophalen ik was alleen thuis ik had zomerse jurkje met V hals aan zonder bh 

Dat is zekker leuk om te zien als jongen wat verder gebeurt 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

@Mandy 

Ik moet ook wat ophalen bij de nieuwe buren maar de dochter was toen alleen thuis met ook een zomerse jurkje aan met diepe V hals zonder bh  ze zag toen aan mijn  joggingbroek dat ik  mooi vond ze vond wel geil 

reactie aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel: ga niet off-topic. Blijf bij de oorspronkelijke vraag van de topicstarter

• Topic-opener
  • February 18, 2026

@Mandy 

wat bedoel je hiermee haha volgensmij was je nog niet klaar? 

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 18, 2026

@Mandy 

wat bedoel je hiermee haha volgensmij was je nog niet klaar? 

Ik zag aan zijn joggingbroek dat het wel mooi vond wat hij zag was wel vink  afdruk. Ik had best wel in kijk

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 18, 2026

@Mandy 

Dat is zekker leuk om te zien als jongen wat verder gebeurt 

Ik heb zijn snap