Skip to main content
Vraag

Onzeker over piemel

• June 2, 2026
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal, ik ben best onzeker over mn piemel hij is stijf 15 centimeter en heeft een lichte boog naar links is dat normaal en als ik aftrek komen er altijd 4 stralen sperma ujt is dat allemaal normaal of niet?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2

ehm ik ben wel n meisje mr denk niet dat dat heel slecht is hr iedereen is uniek tog
as je twijfelt kan je gw bij de dokter langsgaan ofz

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 3, 2026

er zijn gelukkig allemaal verschillende soorten piemels want sommige meisjes of jongens vinden een dikke of dunne of lange of korte  lekkerder om in hun kont of mond of vagina te krijgen. geen 1 piemel is kaars recht en de hoeveelheid sperma zal ook niet altijd hetzelfde zijn. en je kan toch niks aan je piemel veranderen. maar ik denk dat alles wel goed is of komt. laat even weten hoe oud je bent en hoe vaak je je aftrekt want dat maakt ook uit voor hoeveel er uit je piemel komt.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 3, 2026

Weet niet hoe oud je bent , penislengte hangt van je leeftijd af . De ene heeft een rechte, de andere heeft er een bochtje in. Aantal spermastralen hangt af van persoon tot persoon en de % opgewondenheid. Maar de piemellengtevraag is hier al erg vaak gevraagd dus hier komt de info: 

GEMIDDELDE penislengtes in stijve toestand: 

Leeftijd

Lengte   (cm)

Omtrek  (cm)

12

7,0 - 10,4

7,6

13

8,7 - 13,6

9,9

14

9,8 -14,6

10,1

15

11,8 - 15,3

10,6

16

12,5 - 15,7

11,0

17

13,5 - 15,9

11,3

18

13,7 - 16,0

11,7

“Gemiddeld” betekent niet “normaal”, hij kan wat korter of langer zijn. 
Iedereen is anders en uniek.  

Dit is een link naar GEZONDHEID.BE

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 3, 2026

Ik ben 14 jaar