Hallo allemaall
Ik (jongen 15) heb laatst iets meegemaakt en ik dacht ik deel heteven en vraag jullie mening hierover.
Oke dus ik was laatst op surfkamp en er waren best veel meiden en weinig jongens, wat natuurliik al best geil was, maar op een dag was ik op het strand met een paar meiden een spelletje aan het doen omdat we ons een beetje verveelde. ik zat naast een 13 jarig meisje, die zich eigenlijk al gedroeg en kleedde als 15 maar goed, op een gegeven moment was zij een beetje voorover gebukt maar zegmaar alleen maar met haar rug alsof ze dus soort boggel had als je begrijpt wat ik bedoel. Ze droeg op dat moment een bikini met een soort laag uitgesneden topje erover heen. En op een gegeven moment kijk ik dus naar links en kijk ik (automatisch) recht die inkijk in en zie ik dus haar volledige tiet + tepel omdat haar topje dus een beetje naar voor geschoven was door de manier waarop ze zat. Ik vond dat toen echt super geil en wou er om heel eerlijk te zijn eigenlijk ook een foto van maken (voor latere bezigheden) maar al snel kwam ik erachter dat dat niet zo'n slim idee was, al helemaal niet als ik gepakt werd. Ik heb hier nog best een paar keer over nagedacht en afgetrokken op het beeld ervan. Is het gewoon normaal om zoiets geil te vinden? Hebben jullie ook eens zoiets meegemaakt? Laat 't me weten!