Vraag

Per ongeluk klaar gekomen in mn vriendin

  • 5 March 2021
  • 6 reacties
  • 3706 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb even een vraag ben best wel bang, ik ben dus 17 mijn vriendin ook maar, we hebben dus sex gehad zonder en ik kwam progelijknhalf klaar in haar trok hem er snel uit, we zijn gelijk binnen 10 minuten naar kruidvat geweest en een morning after pil gehad dus zeg maar binnen 20 minuten had ze hem ingeslikt ze neemt trouw elkedag anti conceptie, moet ik me zorgen maken?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nee lijkt me niet. Ze heeft een morning after pil genomen en ze neemt de pill. Als zij niet meer ongesteld wordt, dan moet je je zorgen maken.

Hallo Zegmenaamniet :)

Qua zwangerschap hoef je je niet zorgen te maken. Het kan wel zo zijn dat als jullie eerder seksuele activiteit hadden met andere mensen voordat je een relatie kreeg met je vriendin dat je dan SOA's kunt overbrengen. 

-TheMightySlayer <3

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon 

Vaste relatie van 2 jaar we hebben het nog nooit met iemand anders gedaan voor ons alle 2 was dat samen de eerste keer toen, we deden eerst met condoom maar toen een paak keer zonder, ging goed tot vandaag

oké moedernatuur is niet voorspelbaar, dus een zwangerschapstest is nooit een slecht idee. maar als je de morning after pil hebt gebruikt en de normale pil dan is de kan bijna 0

De morning after pil bevat veel hormonen en soms als je hem direct na seks hebt gebruik kan hij wat minder werken dus een zwangerschaps test is sowiesi handig

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ElsaGirl ,

 

wat goed dat je meedenkt en wil helpen! De info die je geeft, klopt alleen niet helemaal. De morning after pil werkt niet minder goed als je hem direct na seks hebt ingenomen. Sterker nog, hoe eerder je hem inneemt na de onbeschermde seks, hoe beter hij werkt.

Groetjes, Marieke  / De Kindertelefoon

Reageer