Vraag

Penislengte en douchen op sport

  • 27 September 2018
  • 5 reacties
  • 1231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik Ben een jongen 18.
Ik zit op voetbal en nu is het sinds de laatste tijd verplicht om te douchen . Dat is met mn hele ploeg samen. Maar ik schaam me best ... heb een hele grote dokters (clb ) enz zegge dat het heel uitzonderlijk is namelijk 15.7 cm slap en 23.2 stijf... Moet ik met deze lengte van naakt douchen of wat.... En schaamhaar scheer ik is dat goed ?

Plsss help mee

5 reacties

Gwn niet schamen want jij kan er ook niks aan doen. En je schaamhaar scheren moet je zelf weten want ik heb nog nooit iemand gehoord die zegt dat het slecht is?
Maat 15,7 slap! Wereldgemiddelde is 13,1 stijf. Maarja jij kan er ook niet veel aan doen maar hoogstwaarschijnlijk kijken ze je een beetje raar aan.
Ik zou denken wou een piek 15.7 cm slap en 23.2 stijf . Met 18 zal je toch niet zo vlug met een stijve onder de douch staan ? Ik zou mij nu ook schamen ben 13 jaar en mijn plassertje is 11 cm .
Je moet trots zijn op je penis zeker als ie zo groot is
Hey Anooooo1111
Zeker niks om je over te schamen,. De meeste mannen zijn juist eerder beschermd omdat ze juist denken dat hun pik te klein zou zijn. Jouw maten zijn inderdaad eerder uiteindelijk, maar wees gewoon jezelf en wees er trots op!

Reageer