Vraag

Penislengte Alleen jongens

  • 13 August 2018
  • 4 reacties
  • 489 Bekeken

Badge
Heyyy dit is mischien een beetje raar om te zeggen maar ik vertel het hoi ik ben twaalf en heb een pimel van 3 centimeter als hij gewoon in mij broek is en als hij stijf is is hij 11 cm hoe kan dat ??

4 reacties

Badge +3
Hoi Thunderit, wat begrijp je niet goed? Dat er zo'n verschil zit tussen slap en stijf? Of een van de lengtes? Of wil je ook andere lengtes weten?
Groetjes Nederland2005?
"hoe kan dat ??"
Nouja, hij neemt gewoon sterk toe in lengte als er meer bloed doorheen loopt.
Niet zo heel bijzonder, want dat is zo ongeveer de bedoeling.
Natuurlijk is dat voor elk persoon anders, dus dat er zo'n drastisch verschil tussen die lengtes zit is op zich niet vreemd.
Mijn is slap 1-5 cm (nooit op gemeten) stijf is ie 12,5 dat komt door het soort penis dat je hebt vlees en bloed penis als je een vlees penis hebt groeit ie ietsje meer dat komt dat ie om gaat en er altijd bloed in zit maar een bloed penis stroomt minder bloed in en als ie stijf is wordt je lul gewoon met bloed gepommd en mij zie je een aarde heel goed omdat je zo veel bloed pomt kijk ook is op jou lul als je een aarde ziet dat echt duidelijk te zien is
Nou als je opgewonden bent (en soms zomaar) wordt je lul stijf, wat betekent dat De bloedlichaampjes in je lul zich gaan zwellen waardoor hij toeneemt in lengte
En die lengte verschilt per persoon

Reageer