penislengte?

  • 9 January 2017
  • 6 reacties
  • 423 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben 15 jaar en mijn penis is 16,5 centimeter lang is dat klein?
en ik heb nog een paar vragen.
wat is jullie lengte?
en wat is de gemiddelde lengte?
alvast bedankt 😃

6 reacties

De gemiddelde lengte in de BeNeLux is 17cm, die van mij is 16 momenteel, en ik ben 16
gemiddelde ongeveer verspreid over de wereld is het 15cm, maar je moet niet bang zijn als het klein kan zijn ofs je bent nog jong sws
Ik ben 16 maar mijn lengte is 21 cm
Alle comments boven mij zijn fout (behalve die van casepuma, die kan ik niet bewijzen.)

Zie hier waarom ze fout zijn:

De grootste gemiddelde penislengte ter wereld, 17,9 centimeter in erecte toestand, behoort toe aan mannen in de Democratische Republiek Congo. Een grote penis staat echter niet garant voor goede seks.

De gemiddelde penis grootte wereldwijd van de man is 14,3 centimeter. Let op, dit geld voor alle leeftijden vanaf 12 jaar en is dus weinig representatief.

Wij zitten er als noord Europeanen een stukje boven met een gemiddelde van 16 centimeter.
Dit is gemeten vanaf het schaambeen tot aan het puntje van de eikel.

Alle penis lengte tussen de 12 en 21 centimeter wordt als gezond en zeker niet te klein beschouwd. Minder dan dat maakt gemeenschap een beetje moeilijker, maar nog altijd is er geen sprake van een medisch probleem. De ene penis is gewoonweg groter dan de andere. Overigens is de kleinste penis ooit gemeten slechts 1,34 centimeter lang.
ok bedankt voor de reacties 😃
Badge

Hey, ik ben 12 jaar mijn penis is slap ongeveer13 cm en stijf ongeveer17 cmis dit klein?

Reageer