Skip to main content

Ik ben 15 jaar en heb best wel een kleine. Ik kan mezelf ermee bevredigen, maar heb het idee dat ik op mijn leeftijd bel een grotere zou moeten hebben. Ik ben klein en dik, heeft dat er iets mee te maken? Slap in de lengte is die ong 5 cm en stijf iets van 8. Ik heb ook nog geen sperma en klein beetje schaamhaar en geen okselhaar. Is dit normaal voor mijn leeftijd en heeft mijn kleine lengte en mij dikke postuur iets met mijn penis lengte te maken?

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Hee, ik ben een meisje dus zou dit niet echt weten. Het klink best wel klein, maar maak je er maar niet te druk om! Je kan er tenslotte toch niks aan veranderen.  Maar als jij het zelf accepteert, komt t vast goed! Je lichaam kan inderdaad wel invloed hebben, maar dit hoeft niet zo te zijn. 

maak je er niet druk om! 

Groetjes, Fleur

iedereen begint op een andere leeftijd met de puberteit.

maak je nog maar geen druk om de lengte van je penis, 8cm is prima en je zult zien dat als jij in de puberteit komt dat daar ook nog wel wat bij zal komen.

geef het de tijd, er is niks wat je kunt doen om dit proces te versnellen, gewoon lekker andere dingen gaan doen en dan komt dat vanzelf.

Reageer