Vraag

Penislengte 15 jaar

  • 9 June 2020
  • 6 reacties
  • 540 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Allemaal, 

Ik ben 15 jaar en ben erg onzeker over de lengte van mijn penis. Ik zag namelijk ook op een site dat je penis vaak ophoudt met groeien als je 15 bent en nu ben ik erg onzeker geworden, wat ik überhaupt al was trouwens. Mijn penis is slap meestal tussen de 6 en 8/7,5 cm soms is ie wel ineens langer en stijf rond de 12 cm. In mijn ogen is dat best wel klein. Ik ben ook ongerust omdat ik zelf wel al 194 cm lang ben en schoenmaat 46/47 heb en al volop haargroei op veel plekken (zoals rond de ballen en de oksels) en ik denk daarom dat ik al bijna uit de puberteit ben terwijl ik bij mijn penis amper groei heb gemerkt. Ook heb ik wel flink grote ballen dat moet ik wel toegeven, maar ja wat heb je daar nou aan als je een meisje wilt bevredigen? Kort samengevat, ik ben dus erg onzeker over de lengte van mijn penis omdat ik er amper groei heb gemerkt terwijl dat op andere plekken wel te zien is. Heeft iemand hier nog advies ofzoiets over? (ik weet niet of het handig is om nog aan te geven maar ik masturbeer ook best vaak, alhoewel ik ermee probeer te stoppen of inieder geval te verminderen) 


6 reacties

Badge

Kijk het is niet dat jou penis meteen op je 15 stopt met groeien volgens mij

ik ben er ook onzeker over ik ben 13 bijna 14 en die van mij is slap 4 ofzo en stijf 7 of net iets meer

Badge

En trouwens ik heb een vriendin zij is al 14 en een half en ik heb seks met haar gehad en haar boeide het niet als iemand echt ook van je houd maakt de lengte niet uit voor die gene

Hey maak je geen zorgen de 1 heeft een wat kleinere de ander een wat grotere, ik ben zowat 15 en mijne iss 15,5 cm ieder verschilt en je hebt maar 5 cm nodig omte bevredigen ofzoiets. Meestal groeit je penis door tot ong je 16 bij sommjge wat langer en andere wat korter. Wees niet onzeker want 12 cm is een prima langte. 

Toen ik 15 was werd ik ook onzeker over mij penis lengte. Ik was toen ook al best lang en grote schoen maat en had ook rond de 12/13cm stijf. Hij groeit echt nog wel hoor, tot wanneer? Dat verschilt denk ik per persoon. Ik ben nu 17 jaar oud (bijna 18) en ik heb al 17-18cm Stijf 

en hij wordt echt niet kleinere van aan je pik trekken. Dus niet stoppen, want aftrekken is gezond voor je! 

Je penis kan geloof ik groeien tot je 21ste als ik het goed heb, ik ben 16 jaar en mijn penis is slap 14,5 en stijf 17. Bij iedereen groeit hij anders en zo is dat eenmaal, mijn vriendin heb ik er nooit over horen klagen hoor.

Hoii, 

Ik ben een meisje en het zou mij echt niks uitmaken! Ik heb zelf ook zeker niet het perfecte geslachtsdeel. Als een jongen onzeker is over zijn geslachtsdeel zou ik het alleen maar fijn vinden, dan kunnen we lekker samen onzeker zijn haha! Maar het maakt andere meisjes echt niks uit hoor! Misschien als het zo'n stom wijf is. Als iemand van je houdt is diegene blij met jou. Zo niet? Dan is zij het echt niet waard.

Groetjes!

Reageer