Vraag

Penislengte 14 jaar

  • 29 September 2018
  • 24 reacties
  • 41252 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hallo is mijn penislengte normaal voor mijn leeftijd, vertel ook even je eigen lengte. Thanks
Slap 10cm
Stijf 18 cm
Leeftijd 14

Dit topic is gesloten

24 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Wordt hij ook nog groter, hoevaak trekken jullie af. en graag ook nog aftrektips.
Hey
Maak je zeker geen zorgen over de lengte van je penis, hij is zelfs wat aan de grote kant, zeker voor je leeftijd. Maak je maar niet druk dus...
Slap: 9 cm stijf: 17,5 cm
Ben 14,5
Reputatie 1
Badge +1
Mooi ! Hebben jullie ook lekkere aftrektips.
Reputatie 1
Badge +1
Raadgever, wat is dan zo ongeveer de gemiddelde grootte voor mijn leeftijd. Aangezien je zegt dat die van mij aan de grote kant is.
De ene groeit eerder dan de ander, dus om echt een gemiddelde te geven voor jouw leeftijd is moeilijk.
Maar houd in je achterhoofd dat het Europees gemiddelde rond de 13-14 cm ligt (stijf). In Nederland en België is dat net ietsjes meer, maar je zit nu al boven het gemiddelde.
Badge +2
Ja je lengte is normaal

Ik ben 13 en mijn lekkere piemel is 11 cm slap en 15 cm stijf
Reputatie 1
Badge +1
Hoe is de vorm en vind je hem zelf lekker?
Gr. TS
Wel groot
Reputatie 1
Badge +1
Vind je? Hoe groot is die van jouw. Ik kan mezelf ook pijpen iemand anders die dit ook kan?
Reputatie 1
Badge +1
En hoe oud ben je
Badge +2
Ik kan het net niet paar zou het wel willen kunnen...- Link verwijderd door de kindertelefoon
Reputatie 1
Badge +1
Wat stond er in die link
Reputatie 1
Badge +1
Dat is trouwens echt lekker ben je wel al door iemand anders gepijpt?
Badge +2
Neee maar ik wil het wel
Reputatie 1
Badge +1
Het is echt mega lekker wanneer was je lekkerste orgasme en berschrijf eens wat er aan vooraf ging
Badge +2
Euh ik heb ooit afgetrokken in de slaapkamer van mijn beste vriend terwijl hij sliep en ik heb mijn sperma aan zijn onderboek die daar lag want hij slaapt naakt en zonder deken en de volgende ochtend deed hkj dat onderbroek terug aan .
Reputatie 1
Badge +1
Wow vet ook weleens samen gerukt?
quinten wat is je insta kom nudes doen
Reputatie 1
Badge +1
Ik wil samen trekken. Iemand?
Badge +2
Mijn insta is Deze tekst is verwijderd door De Kindertelefoon.
als iedereen zijn insta comments kunnen we kijken & quinten jij bent veels te jong hiervoor, 9?
Badge +2
Beste forumleden,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Hieronder heb ik nog even de forumregels geplaatst.

Forumregel 6:


Jouw anonimiteit is jouw eigen verantwoordelijkheid. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je nickname of een fictieve naam op. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadressen, profielen en dergelijke waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen/identificeren.

Forumregel 7:
Dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon of het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum en ook het uitwisselen van gegevens.

Dit topic wordt daarom nu gesloten.

Hartelijke groet,

Carina