Beantwoord

Penisgrootte

  • 18 April 2019
  • 3 reacties
  • 1285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 15 jaar en ben redelijk onzeker over mijn penisgrootte. Mijn penis is in slappe toestand 8 cm en stijve 13 cm. Is dat normaal?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 April 2019, 12:39

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi

Als ik het internet mag geloven, heeft een jongen van 15 een penis van 11,8 tot 15,3 cm in erectie. Hoewel dit slechts cijfers zijn en het ok is om niet tot de gemiddelden te behoren, lijkt je ontwikkeling goed te verlopen.

Het kan dat je lichaam zich nog verder zal ontwikkelen. Je bent 15, dus die kans zit er zeker in. Ook als je lichaam nog weinig wijzigingen doorgaat, is dat prima, en mag je gerust tevreden zijn met jezelf.

Groetjes
Kenshin
Ik ben ook 15 en heb ook ongeveer een penis van 13 a 14 cm, niks om je druk over te maken dus. En geloof niet alle gegevens die je hier tegen komt! Niet alles hoeft altijd waar te zijn..
Hoi, toen ik 15 was zat ik vol in mijn groeispurt, nu ben ik een jaar verder en 20cm groter, vorig jaar was mijn penis slap 8 stijf 15, nu is hij slap 10 stijf 18, er kan nog van alles gebeuren, en je zit prima in het gemiddelde, er zijn genoeg volwassen mannen met een kleinere penis dan jij

Reageer