Vraag

Penisgroei / lengte

  • 18 March 2019
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
Ik vraaag me af hoe lang jullie penis nu is en toen jullie 14 waren mijn pik is namelijk 17cm en ik ben 14 jaar, ik ben benieuwd of hij nog verder groeit alvast bedankt.

😉

7 reacties

Sorry, maar hoe kunnen wij dat weten? Wij hebben toch geen glazen bol in onze kast waar we in de toekomst mee kunnen kijken? Ik ben wel een keertje klaar met al die jongens die stoer gaan doen op dit forum door hun penislengte te vermelden. Het maakt andere jongens juist onzekerder, terwijl de waarheid zegt dat meiden het niet uitmaken hoe lang de penis van een jongen is.

Terug naar de vraag, misschien wel, misschien niet. Wij weten het niet. Het is niet als het weer voorspellen, of eigenlijk wel. Wij hebben meer gegevens nodig en dan kunnen we pas weten of je penis groeit dan te ja dan te nee, maar dan moeten we daar ook opgeleid voor zijn. Zo kan een arts misschien berekenen hoe lang je wordt.
Sorry als ik je de indruk gaf dat ik stoer wilde doen maar ik ben meer bezorgt dat meisjes er anders misschien last van hebben. En ik vraag je ook heus niet op in de toekomst te kijken maar om jezelf als voorbeeld te nemen en te kijken of je penis sinds je 14e nog veel is gegroeid.

Vriendelijke groet Thom
Ik wilde niet zeggen dat je stoer deed, maar mijn excuses. Dat je bezorgd bent dat meisjes er last van hebben, vind ik makkelijker. Nu weet ik dat je onzeker bent en dat je daarop een antwoord wil. Er zijn vaker vragen gesteld over penislengtes aan meiden en elke keer blijk de conclusie dat meiden een grotere wel fijn vinden, maar dat het prima is vanaf een kleine lengte. Bovendien zeggen ze dat ze innerlijk veel belangrijker vinden.

En je vraagt om mezelf als voorbeeld te nemen. Ik denk echter dat dat irrelevant is, omdat de ene persoon zijn piemel al in zijn zevende levensjaar uitgegroeid zou kunnen zijn, bij wijze van spreke dan. Ik denk dat jouw penis al volgroeid is, maar dat weet ik dus niet zeker.

Een kwestie van toeval,
Geen_Naam
Oke bedankt.
Iemand anders nog?
Hee, ik ben 13 jaar en als hij slap is dan is hij 3/4 cm. Dusja
Hee, ik ben 13 jaar en als hij slap is dan is hij 3/4 cm. Dusja
Die van mij ook, hoor... Die van mij ook.

Reageer