Penis: Waar zitten je gevoelige plekjes?

  • 27 December 2017
  • 11 reacties
  • 2546 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik had net met mijn vriendje een heel gesprek over waar onze gevoelige plekken zijn op onze penis.
Meest is dat bij de eikel en zo, dat toompje. Dat is ook zo bij mij, maar als ik langer gestimuleerd wordt en ook al een paar keer ben klaargekomen, dan wordt de stam, zeg maar de zijkanten van de 'buis' ook heel gevoelig. Als mijn vriendje dan ook daar komt met b.v. 2 handen, dan kan ik gemakkelijker verder klaarkomen. Kennen meer jongens dit? Mijn vriend weet dit, maar het werkt bij hem niet zo. Hij vind dat heel vreemd! Hij wil meer vooraan, bij zijn eikel gemolken worden. Ik moet wel voor de duidelijkheid zeggen, dat ik vaak meer keren achter elkaar kan klaarkomen en dat het op de zijkanten pas na de 2e orgasme gaat kietelen. Wij worden ook ontzettend prikkelbaar op en in ons kontje!

Waar zitten bij jullie je gevoelige plekjes?

11 reacties

https://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijke_anatomie
Eeh ANONIEM1488, leuk dat je antwoord.
Neeh, ik bedoel niet algemeen maar persoonlijk! en dan op je pik!
Groetjes, M12G
Bij mij is de onderkant van mijn eikel heel gevoelig als ik er zachtjes overheen vrijf geeft het echt een super lekker gevoel
bij mij ook
Bij mij is het de eikel. Als ik daar over vrijf dan is dat echt heel geil

Mag ik vragen hoe groot jou penis is en waar je gevoelige plekken zitten
Hey ROYDOY,
Bedoel je mij?
(want waar die gevoelige plekken zitten, heb ik al verteld)
Groet je
Ik kwam laatst 2x keer echt elkaar, iets van 2 tot 4 minuten later. Ik gebruikte toen de vorige sperma en ging er mee rukken, ik werd supergeil omdat ik over de eikel heen ging en ik hoorde dat vochtige rui geluid (idk Wrm ik daar geil van word?)
Hey Thomas,
Lekker is dat hé? Achter elkaar komen.
Ik kan soms wel 4x achter elkaar, en dan iedere keer sperma!
Groetje
Ja m12g ik bedoelde jou. Hoelang is je penis en wat is je ervaring met aftrekken
@ROYDOY
Stijf is mijn penis rond de 21 cm. lang en de omtrek is 18 cm. (nogal dik) Ook mijn eikel is groot en dik.
Ik kom ongeveer 20x tot een orgasme per week. Het meeste komt wel door aftrekken. Maar ik neuk ook, met vrouwen en mannen en ik heb een vriendje!
Omdat ik soms een paar keer achter elkaar kan komen, heb ik een hoog gemiddelde per week.
Dat komt ook omdat ik een hoge spermaproductie heb.
Ik trek al vanaf dat ik 10 was, ik ben nu 17, dus ik heb wel wat ervaring.
GroetJe!
Trekken jullie wel eens aan je ballen, als je klaarkomt?
(Bij mij trekken ze op tot soms boven mijn pik!)

Reageer