Skip to main content

Ik zit sinds net met een probleem ik heb namelijk geprobeerd mijn lul in een toaster te doen omdat ik het vaak op internet hoor en volgens mij zit mijn voorhuid vast aan iets scherps. Ik schaam me heel erg om het te vertelen dus kom ik hier voor hulp. Aub HELP!!!!!

Hi Joost,

 

ff voor de duidelijkheid, zit je piemel in een broodrooster? Heb je die dus in zo'n gleufje gedaan waar je normaal een boterham in doet?

 

Uhm, nou dan zou ik sws de stekker uit het stopcontact halen, als eerste. Daarna voorzichtig proberen met bijv. een liniaal of iets anders van plastic, waar geen scherpe randjes aan zitten, zo langs je piemel te gaan ( zo tussen de rand van de broodrooster en je piemel) en voorzichtig proberen je voorhuid een beetje los te duwen. Zit ie alleen vast doordat die ergens achter blijft haken of zit die ook klem, omdat je piemel te dik is?

 

Het lijkt me niet echt fijn, maar je moet toch iets proberen om 'm er uit te halen.

Als het niet anders kan, moet je 'm uit elkaar schroeven ofzo.

 

Succes en ik hoor het wel, hoe en wat verder.

 

Groetjes,

M&M's


Hey Joost. 
Heb je je penis al uit de broodrooster gekregen? Ik ben wel benieuwd naar hoe dit verhaal af is gelopen. 
 

hopelijk heb je je les geleerd en steek je je geslachtsdeel in het vervolg niet meer in random dingen.


Same


Hallo Hfdjjdjdjfjf :)

Dit is een topic van 5 maanden geleden…

-TheMightySlayer <3


Vgm zit zijn piemel nog steeds vast in de toaster


Jongens ik wil even zeggen dat mijn lul gelukkig geen schaden heeft opgelopen ik ben naar de eerste hulp gegaan. ze hebben mijn voorhuid wel moeten weg halen 


Reageer