Vraag

penis van 20+cm

  • 11 August 2020
  • 6 reacties
  • 2486 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, zijn er mensen op dit platform die een penis hebben van 20cm+?


6 reacties

Heyy

Waarschijnlijk zullen enkelen zegen van wel, maar bij hoeveel het echt zo is is nog altijd de vraag.

Een penis van meer dan 20 CM komt maar bij 1 op 100 mannen voor. Dat is dus 1% van de bevolking als ik het goed heb. (Excuse me if not, in de zomervakantie om halfelf 's avonds werkt mijn brein niet meer goed 🙃)

Groetjs

Ik ben 15 en heb een penis van ongeveer 19cm.  Dit is ook boven het gemiddelde en ja ik meet correct. Er zullen wel wat mensen zijn die een 20cm+ hebben maar wel niet zoveel.

Reputatie 1
Badge +1

Ben net 14 en heb 19 a 20 cm. Ja ik weet dat het boveen de gemiddelde is. En net zoals Momallow zij er zullen wel mensen van 20cm+ zijn maar niet zo heel veel.

Ik heb eentje van 5cm

Ik 8 cm, dat is dan zo klein in vergelijking. Het lijkt mij ook niet handig om een grote piemel te hebben. Het lijkt me niet dat dat in je onderbroek zou passen.

 

gr. Mij

Een grote is niet fijn want het is niet dat dat volledig in een meisje past en je wilt niet dat je tijdens het vrijen haar pijn doet dus wat ben je met een penis die zo groot is dat je vriendin er uiteindelijk dan nog geen genot aan heeft en als er veel zijn met een penis rond 19cm is die van mij bijna 1M lang 🤣 als je zever verkoopt doe het dan tegoei 

Reageer