Skip to main content
Vraag

penis tegen meisje aan botsen

• November 18, 2025
  • 6 reacties
  • 903 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een best specifieke vraag, maar wanneer jongens perongeluk tegen een meisje aan botsen, voelen jullie dan de pik tegen jullie aan? 

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 20, 2025

ja ik vraag mij dat eigenlijk ook af...

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 20, 2025

Ik denk dat je dat vanzelf wel merkt. Grote kans bij veel (verstandige) meiden dat ze je minstens heel raar aan kijken, aanspreken of misschien wel een oorvijg verkopen. Zou ik wel snappen, zorg maar beter dat je niet "per ongeluk" iets voelbaars doet denk ik.  Beter voor jou en haar. 

Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 20, 2025

Als die slap is zeker niet.

Het kan dat je bij het intiem dansen een erectie tegen je aanvoelt maar bij gewone aanrakingen voel je ook een erectie niet - lieve jongens: een piemel is echt geen liniaal.

Als een jongen toch ongevraagd en ongewenst tegen je aan komt schurken is een oorvijg (zoals ​@Tover01 dat zo mooi noemt) aangewezen.  Zelf zou ik eerder het knietje doen, als mij dat zou overkomen.

• November 21, 2025

Als je perongeluk tegen iemand aanbotst dan moet je toch wel heel erg met je heupen naar voren rondlopen om iets te laten voelen? Tegen iemand aanbotsen is met armen of heupen of schouders normaal toch? Of zij moet gebukt staan en jij dan toevallig er achteraan tegen botsen. 

En dan nog, dan moet je al een stijve hebben of een mega gigantische bobbel om dat te voelen, stel ik me voor 

En een botsing duurt 2 seconden en een “sorry”, dus geen tijd om iets te voelen. Tenzij je het met opzet doet. 

Wat ik niet zou doen. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 21, 2025

En niet te vergeten kunnen jongens ook tegen jongens aanbotsen. Niet alleen tegen meisjes. En zeg dan gewoon sorry

Liefs Yusa 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 22, 2025

Hoi 

Ik heb keer met een jongen die ken  van de sport school zitten samen in snap groep die wilde keer sporten samen en we waren aan het  squatten  samen toen kwam hij te dicht bij toen voel ik het aan dat hart was. Ik liet wel merken dat ik voelde