Vraag

Penis stijf eikel naar beneden gericht


  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn penis staat vaak stijf en de eikel staat dan naar beneden gericht wat moet ik doen of is dat dood normaal

Groetjes TrompetBeast?

14 reacties

Ehm, even 90° knik zou vreemd zijn, maar bij de meeste mensen is hun penis niet geheel recht.
Dus op zich is dat niet vreemd.
Thanks
Min penis staat ook heel vaak stijf voral als ik bijvoorbeeld met vrienden ben en me moet omkleden ofzo dan krijg ik gelijk een stijfe en ik schaam aam me ervoor ik ben trouwens niet gay ofzo
Mijn penis staat vaak stijf en de eikel staat dan naar beneden gericht wat moet ik doen of is dat dood normaal

Groetjes TrompetBeast?


Zou normaal kunnen zijn, maar toch een paar vragen to be sure:
Als ie slap is dan is dat niet zo? Zou het kunnen zijn dat je toompje te kort is? En dan je eikel mee omlaag trekt als je pik stijf wordt? Kan je bijvoorbeeld je voorhuid helemaal naar achteren trekken als je pik stijf is?
als ie slap is is het normaal en het toompje denk ik niet en mijn eikel gaat niet mee omlaag als ik de voorhuid naar achteren trek als de penis stijf staat
Badge +2
Mijn penis is ook een beetje naar beneden als ik fap geeft dat een beter gevoel zegt mijn vrieng
Badge +2
Vriend**
oww dat wist ik niet
@quinten1 opzich valt dat wel mee maar voor sommige geeft het inderdaad wel een extra impuls
@trompetbeast gewoon normaal. Niks mis mee.
angoivs THANKS
Trompetbeast, heb ik ook, is niks mis mee geloof ik 😉
gullukig, ik was al bang dat ik een operatie moet doen.
nee dat hoef je sowieso niet, ik weet nieteens of dit mogelijk is en of je dit uberhaupt zelf het zou willen, al zou jij dit graag willen zou ik het bespreken met je ouders en huisarts en anders laat je het zoals het nu is, Niks mis mee!
ah thnks

Reageer